آخرین خبرهااجتماعیورزشیگزارش

ارزیابی رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا در ۱۵ باشگاه ورزشی

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: درخصوص نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا در طول سه ماهه اول امسال افزون بر 15 مجموعه ورزشی در این منطقه مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفتند.


به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم جلیل حقگویان با اعلام این مطلب افزود: گزارش بازرسی و ارزیابی از این  مجموعه ها که شامل باشگاه های ورزشی، باشگاه های بدن سازی، کلوب های غواصی، سالن های بیلیارد، سالن های رشته های رزمی و استخرها هستند به مراجع ذیربط برای اتخاذ تصمیم مقتضی ارائه شد.
وی حمایت از مجموعه های ورزشی را که از سوی بخش خصوصی در منطقه آزاد قشم راه اندازی شده یا می شوند از سیاست های اصولی و همیشگی سازمان منطقه آزاد قشم بخصوص رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان اعلام کرد و گفت: در این خصوص علاوه بر مجموعه های ورزشی فعال، میزان آمادگی سه پروژه جدید ورزشی از سوی سه موسسه و شرکت بخش خصوصی برای راه اندازی به این مدیریت اعلام شده است.
حق گویان با اشاره به اینکه  این مدیریت برای معرفی اراضی واگذاری با کاربری ورزشی به بخش خصوصی در منطقه آزاد قشم با مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم مکاتبه کرده است، تصریح کرد: برای تسریع و تسهیل فعالیت های مجموعه های ورزشی بخش خصوصی، مجوز یک موسسه فرهنگی ورزشی و پروانه بهره برداری یک شرکت غواصی تمدید و تقاضای راه اندازی یک باشگاه با زمینه فعالیت در ورزش های آبی و دریایی نیزتایید شد.
سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین بر حمایت از هیات های ورزشی زیرمجموعه این مدیریت تاکید کرد و گفت: در این خصوص با هیات های تنیس روی میز، بدن سازی، تکواندو، نجات غریق و غواصی، بوکس، کشتی، شطرنج  و جودو مکاتبه شده و بر ضرورت تعامل دوطرفه و رعایت موازین و قوانین ذیربط تاکید و حمایت این مدیریت از این هیات ها اعلام شد.
وی همچنین از مسابقات پویش ورزشی در منزل با همکاری هیات پرورش اندام منطقه آزاد قشم که از 15 فروردین الی 28 اردی بهشت ماه سال جاری در فضای مجازی برگزار شد و ضدعفونی کردن تمامی اماکن ورزشی در سطح شهر قشم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در دو مرحله به عنوان بخشی از فعالیت های مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در سه ماهه اول امسال نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا