آخرین خبرها

«دعا»، تنها درخواست جانباز نخائی/ جانباز آیه‌ای از آیات الهی است

سردار غلامحسین صفایی جانباز ۷۰ درصد نخائی کشورمان که جانبازی را از الطاف خداوند می‌داند، دعا برای عاقبت بخیری را به عنوان تنها درخواستش از ملت ایران پیش روی‌مان گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم سردار غلامحسین صفایی از جانبازان 70 درصد نخائی کشورمان صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان قشم اظهار داشت: جانبازی از الطاف خداوند متعال است.

وی افزود: خواسته ما از ملت ایران آن است که دعا کنند بتوانیم این لطف خداوند را به عنوان ذخیره‌ای برای آخرت نگه داریم و خدای ناکرده با گفتار یا کرداری تمام اجر خود را به یک لحظه بر باد ندهیم.

جانباز آیه‌ای از آیات الهی است

امام جمعه شهرستان قشم اظهار داشت: جانبازی نظیر شما با فعالیت گسترده فرهنگی مذهبی همچون نگارش چندین جلد کتاب و اداره هیات مذهبی، آیه‌ای از آیات الهی و حجتی برای مردم است.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: قیاس خانه نشینی یک ساله ناشی از شیوع گسترده کرونا با سختی زندگی جانبازانی که حدود 40 حتی قادر به دراز کشیدن به پهلو نیستند می‌تواند درک بخشی از این سختی را هر چند اندک برای جامعه ممکن کند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: جانبازان ایثارگرانی هستند که که از جان، مال و خانواده به عنوان عزیزترین دارایی‌ها در مسیر حراست از اسلام و انقلاب گذشتند تا امروزه جمهوری اسلامی ایران بر قله امنیت و استقلال قرار بگیرد و اقتدار روز افزون آن در عرصه‌های گوناگون، امید و پناهی برای مستضعفان جهان باشد.

دکتر تارم ادامه داد: جانبازان حق بزرگی بر گردن ملت بویژه مسوولان دارند و باید برای ادای این دین از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

حاج غلامحسین صفایی، جانباز ۷۰ درصد در سال ۱۳۳۵ در مشهد به دنیا آمده است و تحصیلات آزاد حوزوی دارد. پیش از انقلاب، معلم قرآن بوده و در آخرین سال های رژیم شاه، زندگی اش را در زندان به سربرده است.

این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس با شروع جنگ تحمیلی ۵ ماه در جبهه حضور پیدا کرده و ۲ بار مجروح شده و در دومین مجروحیت خود در جبهه چزابه در بهمن ۶۰  قطع نخاع شده است.

وی ۳۹ سال است که بدون حرکت روی صندلی چرخ دار به سر برده و خود را وقف انجام برنامه های فرهنگی کرده است. همچنین سال هاست نویسندگی می کند و کتاب هایی با عنوان های آرام نگیریم»، «مؤمن کیست»، «عوام و خواص»، «عمل صالح» و… را با نی و دندان به رشته تحریر درآورده است.

صفایی همچنین مسئولیت انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماع عظیم منتظران را که در روز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می شود بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا