خانه

عرضه سهمیه گاز مایع خانگی و اصناف ازطریق سامانه سدف به یک تکلیف قانونی تبدیل شد

سرپرست شرکت مشعل گاز قشم گفت: از آنجاییکه عرضه سهمیه گاز مایع خانگی و اصناف در قالب طرح توزیع الکترونیکی به صورت یک تکلیف قانونی در سراسر کشور ابلاغ شده است از کلیه قشموندان، سرپرستان خانوار و صاحبان اصناف تقاضا داریم هرچه زودتر برای تامین سیلندر گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، اسدالله رجایی با اعلام این مطلب بیان داشت: کلیه اصناف از قبیل هتل ها، مسافرخانه ها، آشپزخانه ها، رستوران ها و سایر مشاغلی که نیاز به گاز مایع دارند نیز می بایست در سامانه سدف ثبت نام و به صورت الکترونیکی سهمیه گاز مایع خویش را تامین نمایند.
وی ادامه داد: مصرف کنندگان گاز مایع خانگی و اصنافی که قبلا در سامانه سدف ثبت نام کرده بودند و به هر دلیلی موفق به تکمیل ثبت نام خویش نشده اند مجددا به سامانه مراجعه و نسبت تکمیل ثبت نام خویش اقدام نمایند.
به گفته رجایی، طرح توزیع الکترونیکی از سوی دولت در سال ۱۳۹۷ مصوب و در سال ۱۴۰۲ الزام و به تکلیف قانونی برای شرکت های موزع و عاملین توزیع و فروش تبدیل شده و ملزم به فروش سیلندر گازمایع به صورت الکترونیکی و تحت سامانه سدف شده اند.
سرپرست شرکت مشعل گاز قشم یادآور شد: در این رابطه کلیه دهیاری ها در روستاهای جزیره ملزم به ثبت نام از مردم و اصناف شده اند و قشموندان می توانند به این مراکز مراجعه و نسبت به ثبت نام خویش اقدام نمایند.
وی ادامه داد: میزخدمت شرکت مشعل گاز قشم هم در محل شرکت و هم در میزخدمت واقع در ساختمان کتابخانه مرکزی پذیرای قشموندان می باشد و همچنین برای رفاه حال مردم هر هفته میز خدمت در یکی از مصلاهای نماز جمعه در سطح جزیره آماده خدمتگذاری به مردم می باشد.
رجایی در پایان تصریح کرد: مردم و اصناف هیچ نگرانی در خصوص میزان سهمیه گاز مایع خویش نداشته باشند و این فرآیند محدودیتی برای میزان گاز مایع مصرف کنندگان ایجاد ننموده و برای مصارف خانگی ماهیانه تا ۴ عدد سیلندر و برای مصارف صنفی( رستوران‌ها و…) از ۱ تن تا ۳ تن سهمیه در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا