آخرین خبرها

امنیت منابع آبی از مسائل کلیدی قشم است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مساله امنیت در حوزه منابع آب از مسائل کلیدی جزیره و اولویت‌های منطقه آزاد قشم است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا مؤمنی در دیدار با هیات مدیره شرکت آب و برق و تأسیسات قشم، اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر و همزمان با شیوع ویروس کرونا، عملکرد حوزه آب در شهر قشم به بهتربن نحو مدیریت شده است.

وی افزود: همدلی و هماهنگی موجود در این مجموعه، از مهمترین موضوعاتی است که در کلام و رفتار مجموعه به خوبی قابل مشاهده بوده و تأثیرات مثبت زیادی در عملکرد آن دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با وجود مشکلات مختلف و برخی کمبودها، شاهد هستیم که این مجموعه به نحوه احسن کارهای خود را اجرایی کرده و در جلب رضایت شهروندان موفق بوده است.

مؤمنی ادامه داد: مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم این ماموریت را برای خود قائل است که با تامین زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف و با هماهنگی بیشتر با مجموعه‌ها در مسیر توسعه پایدار این منطقه حرکت کند.

وی اضافه کرد: هر چند طی سال‌های گذشته شاهد پیشرفت‌های مطلوبی هستیم، اما هنوز راه زیادی برای تکمیل ماموریت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم این منطقه باقی مانده که باید طی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امروزه کشورهایی در حوزه امنیت عملکرد موفقی دارند که توانسته‌اند امنیت پنهان را ایجاد کند و لزوم اهمیت به امنیت منابع آبی شهر قشم برای ما از اولویت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌های خاص جزیره قشم، موضوع برقراری امنیت در حوزه‌های مرتبط با منابع آبی یکی از مسائل بسیار مهم و کلیدی در این منطقه به شمار می‌رود.

خدمت‌رسانی موفق شرکت آب و برق و تأسیسات در بحران کرونا

مدیر آب و برق و تأسیاست قشم نیز در این نشست گفت: با وجود همه مشکلات و سختی‌های موجود، خدمات‌دهی به بهترین شکل در ایام کرونا انجام شده است.

فرامرز مؤمنی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تولید آب ژاول با هدف تامین مواد مورد نیاز برای ضدعفونی کردن محیط‌ها و اماکن عمومی شهر قشم در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

وی افزود: تامین آب آشامیدنی یکی از مشکلات اصلی مردم جزیره قشم محسوب می شود و با اقدامات خوبی که در این زمینه انجام گرفته رضایت ساکنان شهر قشم که حوزه اصلی مأموریت این شرکت هستند تا اندازه زیادی تامین شده است.

مدیر شرکت آب و برق و تأسیسات قشم ادامه داد: تامین آب جزیره یکی از موضوعات مهم در این منطقه است که ارتباط نزدیکی با امنیت و حرکت جوامع محلی به سوی توسعه پایدار دارد

مؤمنی خاطرنشان کرد: این مجموعه برای حل مشکل شهروندان شهر قشم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا