اجتماعی با حضور امام جمعه شهرستان قشم و معاونین سازمان منطقه آزاد قشم

برگزاری آیین تجلیل از افسران جنگ نرم در روز پاسدار

به مناسبت روز پاسدار آیین تجلیل از افسران جنگ نرم در فضای مجازی با حضور حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، فریدون فدایی دولت سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و فرزاد میراب زاده مشاور مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران، سرهنگ دوم پاسدار بهمن سالاری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم و جمعی از پرسنل این ناحیه در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم با تقدیر ازعملکرد افسران جنگ نرم در فضای مجازی در قشم گفت: اهمیت جنگ نرم بر کسی پوشیده نیست و حتی در زمان صدر اسلام نیز پیامبر عظیم الشان اسلام از آن به عنوان جهاد اکبر نام برده است.
وی با اشاره به اینکه بعد از هر جنگ سخت و فیزیکی، جنگ نرم و فرهنگی رخ می دهد، افزود: دشمن وقتی که در میدان جنگ سخت شکست می خورد به جنگ نرم روی می آورد.

به گفته امام جمعه شهرستان قشم در منازعات بشری حرف نهایی را کسانی می زنند که افکار و اراده ها را به تسخیر خود دربیاورند و هدف از جنگ نرم نیز رسیدن به این آرزوست.
براساس این گزارش مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این آیین با معنادار و هوشمندانه خواندن پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز پاسدار، آن را یادآور پیام های دوران جنگ خواند و گفت: پاسداران از نگاه رهبر معظم انقلاب حافظ و مدافع حریم های نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه دشمن به شدت مشغول فعالیت در فضای مجازی بر علیه ارزش های اسلامی و انقلابی است، افزود: در برابر این هجمه عظیم دشمن، افسران ما در حوزه جنگ نرم از این ارزش ها بخوبی حفاظت می کنند.

سرهنگ دوم بهمن سالاری جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این آیین گزارشی از فعالیت های این حوزه در عرصه جنگ نرم ارائه و از حمایت های امام جمعه شهرستان قشم و سازمان منطقه آزاد قشم در این راه تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است در پایان این آیین به فعالان حوزه جنگ نرم در فضای مجازی از سوی حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم و مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم لوح تقدیر اهداء شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا