آخرین خبرهااجتماعی

حذف فاصله اجتماعی در شناورهای مسافری موجب گلایه مردم است

امام جمعه قشم گفت: حذف فاصله‌های اجتماعی در شناورهای مسافربری قشم-بندرعباس و بلعکس مورد گلایه مردم و اقدامی نادرست است که باید اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل ازفارس ، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: حذف فاصله‌های اجتماعی در شناورهای مسافربری قشم-بندرعباس و بلعکس مورد گلایه مردم و اقدامی نادرست است که باید اصلاح شود.

وی افزود: عقل حکم می‌کند فاصله اجتماعی در شناورها رعایت شود و مسوولان مربوطه به هوش باشند تا از خطرات بعدی و احتمال اعمال محدودیت شدید در فعالیت خطوط دریایی جلوگیری شود.

دفاع مقدس تفسیر عملی قرآن کریم است

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: دفاع یک اصل عمومی در میان تمام موجودات زنده جهان است و در جنگ تحمیلی ما از خود دفاع کردیم که از این رو آن را دفاع مقدس می‌خوانیم.

وی افزود: هدف جنگ تحمیلی، از بین بردن نظام اسلامی بود و صدام تنها ابزاری در دست آمریکا به منظور تحقق این هدف بود که به فضل الهی تحقق نیافت.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: قطعنامه‌های نخستین به آن دلیل از سوی ایران پذیرفته نشده که نیروهای دشمن همچنان در خاک ما حضور داشتند و فرصتی برای تجدید قوا برای پیش روی نیاز داشتند.

حجت‌الاسلام تارم گفت: دفاع مقدس تماما عقلانی بوده و نقطه تاریکی در آن وجود ندارد اما عده‌ای با ایجاد روایت‌های نادرست به دنبال تحریف آن هستند.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های دفاع مقدس همگی از ناحیه خداوند بوده و رزمندگان اسلام و موحدین موظف به تلاش برای فراهم آوردن این مقدمات هستند، افزود: امام خمینی(ره) با ترویج این نگرش قرآنی از ایجاد غرور و تکبر جلوگیری کردند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: در دفاع مقدس هر کجا پیروزی حاصل شد تفسیر آیه «نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب» تجلی شد و رزمندگان اسلام این آیه را خصوصا در فتح خرمشهر در عمل تفسیر کردند و موجب تغییر نگرش جهانیان به اسلام و ارزش‌های اسلامی شد.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: دفاع مقدس سبب اسلام آوردن بسیاری از مردم در سراسر جهان شد چرا که نسبت به حقانیت اسلام و وعده‌های الهی در قرآن کریم یقین یافتند.

وی اضافه کرد: وظیفه ما از دیدگاه قرآن در برابر دفاع مقدس، شکرگزاری است و افراد بد گمان نسبت به دفاع مقدس، ناشران اکاذیب و تحریف کنندگان دفاع مقدس باید توبه کنند.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: از گنجینه دفاع مقدس باید برای تربیت نسل نو در طراز گام دوم انقلاب بهره‌گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا