سیاسی فرماندار قشم:

تلفیق تجربه و نشاط جوانی، ویژگی منتخبین شورای ششم

فرماندار شهرستان قشم، تلفیق نیروهای با تجربه و جوان در میان منتخبین شورای شهر قشم را به عنوان ظرفیت ارزشمند ذکر و تصریح کرد: بهره گیری درست از کنار هم قرار گرفتن این دو ویژگی می تواند به انجام کارهای بزرگ در جهت نفع مردم کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر علیرضا نصری در دیدار منتخبین مردم شهر قشم در ششمین دوره شوراهای اسلامی‌، بر در پیش گرفتن روش های تعاملی و حسن همکاری با افراد اثرگذار اجتماعی و دستگاه در جهت نفع مردم و پیشبرد برنامه های توسعه ای تاکید کرد.

دکتر نصری گفت:دفاع از جایگاه شورا و احقاق حق شهروندان با آرامش و تدبیر به نتیجه می رسد.

او همچنین، پیگیری امور شهروندان بدون توجه به مذهب‌، محله یا قشر خاص را وظیفه مهم اعضا شورا دانست و از آنان خواست گره گشایی و خدمت به همه اقشار، بدون دسته بندی را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار شهرستان قشم، پرهیز از شخصی نگری و اقدام فردی و التزام به فعالیت گروهی و بهره گیری از سیستم شور و مشورت را متذکر شد و خطاب به منتخبین افزود: دست بدست یکدیگر با مشورت و تقویت یکدیگر کارها را پیش ببرید.

گفتنی است؛ محمدرضا اسلامی، حبیبب بازماندگان قشمی، بی بی مریم پیرزنده، احمد شب تاریانی و مریم خادمی در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد، حائز اکثریت آرا برای ورود به ششمین دوره شورای اسلامی شهر قشم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا