آخرین خبرهااجتماعی

مدیریت شیوع کرونا در ایران مثال زدنی است

شیوع ویروس کرونا عجز و ناتوانی ابرقدرتهای جهان را بر ملا کرد و این در حالی است که مدیریت این بیماری در ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه، مثال زدنی است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا ،امام جمعه قشم در آیین تجلیل از فعالان برنامه ساز ماه مبارک رمضان در فضای مجازی افزود: شیوع ویروس کرونا در جهان با وجود مصیبت‌ها و مشکلاتی که برای جهان به وجود آورد، خیر و برکاتی نیز به همراه داشت.

حجت الاسلام میثم تارم ادامه داد: استیصال کشورهای اروپایی و آمریکا در مدیریت و کنترل، پوچ بودن تبلیغات رسانه‌ای آنان را نشان داد.

وی تصریح کرد: اقدامات شایسته جوانان جهادی در زمینه تهیه و تولید لوازم ضروری برای مدیریت بحران کرونا موجب تحسین رهبری و نیز سازمان بهداشت جهانی شد.

امام جمعه قشم در ادامه گفت: اقدامات شایسته جوانان انقلابی و مسجدی قشم برای تولید محتوا و فعالیت‌های مجازی در قالب فرهنگی، مذهبی و اجتماعی لبیک و پاسخ به فرمان ولی امر مسلمین جهان است که با اقبال و استقبال مردم روبرو شد.

وی افزود: فعالیت موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم ( ص) و کانون فرهنگی هنری محبان الرضا(ع) قشم در کنار هم اتفاق مبارکی است که ثمره آن عمل به توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی در خصوص استفاده بهینه از فضای مجازی و اقدامات خودجوش فرهنگی است.

تارم ادامه داد: تولید برنامه‌های فرهنگی وانقلابی در فضای مجازی در قالب شبکه تلویزیونی اینترنتی یک حرکت حساب شده بود که جای تقدیر دارد.

مسوول کانون فرهنگی هنری محبان الرضا(ع) قشم نیز در این آیین با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در ماه مبارک رمضان گفت: برای نخستین بار در شهرستان، مراسم ماه مبارک رمضان از طریق تلویزیون مجازی به صورت زنده پخش شد که با استقبال خوب همشهریان و نیز مخاطبانی از خارج کشور قرار گرفت.

حجت الاسلام سجاد بازماندگان افزود: ساخت و اجرای برنامه‌های فاخر و متفاوت در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی از مهمترین اهداف و چشم انداز بلند مدت ماست که به زودی یک مورد از آن رونمایی می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) قشم نیز در این مراسم گفت: فعالیت‌های جوانان انقلابی این شهرستان گسترده شده است که به توجه جدی مسوولان فرهنگی نیاز دارد.

عباس بازماندگان افزود: ظرفیت مناسبی در حوزه فرهنگی و مذهبی در شهرستان قشم وجود دارد که باید سازماندهی و هدایت شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح شناسایی نیازمندان در سال‌های گذشته و کمک‌های مومنانه در قالب طرح محبت و مهربانی اجرا می‌شد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) قشم افزود: در ماه رمضان امسال به دلیل شیوع کرونا، این طرح با قدرت بیشتری توسط این موسسه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش و نشست ومحافل فرهنگی قرآنی و دوره‌های آموزشی فرهنگی و قرآنی بخشی از فعالیت‌های این موسسه در این سال‌هاست.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دست اندرکاران برنامه تلویزیونی اینترنتی در ماه مبارک رمضان تقدیر شد.

شبکه تلویزیونی اینترنتی قشم در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله پخش سخنرانی و مجالس انس با قرآن با سخنرانان و قاریان مطرح کشوری و استانی را پوشش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا