عمرانی

معبر جدید ورود به سایت سینما دریا و مرکز شهر قشم بازگشایی شد

رئیس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری، ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: معبر جدید ورود به سایت سینما دریا و مرکز شهر قشم به دلیل تداخل پیاده راه و سواره رو، با هدف کاهش بارترافیکی محدوده دو مجتمع تجاری سیتی سنتر 1 و 2، بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سعید اکبریان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: عملیات عمرانی بازگشایی این محور به طول 500 متر در مسیر ساحل جنوبی حدفاصل مجتمع تجاری سیتی سنتر 2 تا سینما دریا شامل عملیات خاکی و آسفالت با افزون بر 50 میلیارد ریال اعتبار آماده شده است.
وی ادامه داد: محوطه سینما دریا یکی از مکان‌های بسیار زیبا برای تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس بشمار می‌رود که همیشه با اقبال میهمانان و گردشگران همراه است.
به گفته رئیس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری، ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، تسهیل در تردد گردشگران و پیشگیری از ترافیک سنگین در محدوده دو مجتمع یاد شده مهمترین دلیل برای ایجاد این محور بود.
جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، یکی از مهمترین مقاصد سفر مردم ایران در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروزی است که گردشگران با سفر به این جزیره در کنار بهره بردن از آب و هوای کاملا بهاری این منطقه، از زیبایی‌های کاملا طبیعی آن شامل دره ستاره‌ها، غار نمکدان، غارهای خوربس، جزایر ناز، دره و تنگه چاهکوه، چاه‌های تلو، خلیج دلفین‌ها، جنگل دریایی حرا، سایت تخم‌گذاری لاکپشت‌های پوزه عقابی هم لذت خواهند برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا