دسته‌بندی نشده

دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای مشارکت در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان

حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار اطلاعیه ای از مردم فهیم این منطقه برای حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، دعوت کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
باردیگر برگ های زرین انقلاب اسلامی ورق خورد و به یوم الهی رسید که متاثر از سه رویداد مهمی است که هر یک از آنها نقشی تاثیرگذار در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته است.

نخستین رویداد یوم الله ۱۳ آبان به تبعید حضرت امام خمینی (ره) به کشور ترکیه در سال ۱۳۴۳ مربوط می شود که در آن رژیم شاه درنظر داشت با خاموش کردن مهمترین صدای مخالف خود، دین و سرمایه های ملت بزرگ ایران را در مسیر خواسته آمریکا هزینه کند.

اما با گذشت حدود ۱۴سال از آن تاریخ و روشن شدن جرقه های انقلاب و تبعید دوباره حضرت روح الله به کشور فرانسه، شاهد رهبری خردمندانه امام (ره) برای پیروزی شکوهمند انقلابی بودیم که در بهمن ماه سال ۵۷ به ثمر نشست.

شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران توسط نیروهای سرسپرده شاه هم از دیگر رویدادهای یوم الله ۱۳ آبان است که نقشی تعیین کننده در موفقیت انقلاب اسلامی ایران داشته است.
دخالت های آمریکا و متحدانش برای شکست انقلاب شکوهمند اسلامی با تسخیر بموقع لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و انتشار سیاست های مداخله جویانه سردمداران کاخ سفید برگ زرین دیگر یوم الله ۱۳ آبان است که انقلاب مردم مسلمان کشورمان را بیمه کرد.
بدون شک موفقیت های مربوط به سه رویداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان به وحدت مثال زدنی مردمی مربوط می شود که با جان دل طی چهار دهه گذشته گوش به فرمان رهبر فرزانه خود با حضور گسترده در مناسبت های مهم از جمله ۱۳ آبان از ارزش های انقلاب اسلامی پاسداری کردند.
اطمینان دارم ملت بزرگ ایران از جمله مردم مهربان و همیشه در صحنه قشم فردا با حضور معنادار خود در راهپیمایی شکوهمند ۱۳ آبان به رئیس جمهور آمریکا و همه بدخواهان ایران اسلامی که با تکیه بر تحریم های ظالمانه تلاش می کنند مردم وفادار انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود خارج کنند،  نشان خواهند داد برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی مصمم تر از گذشته هستند و از آرمان شهدا تا پای جان پاسداری می کنند.
اینجانب پیشاپیش و با افتخار دست تک تک شما بزرگواران برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان و دفاع جانانه از انقلابی که فرزندان برومندتان با اهدای خون پاکشان به ثمر رساندند را می بوسم و اطمینان دارم این انقلاب با داشتن مردان و زنان و جوانانی همیشه درصحنه کماکان در مسیر موفقیت روزافزون پیش خواهد رفت. ان شاالله.

 

                                                                                             حمید رضا مومنی
                                                               رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا