دسته‌بندی نشده به دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حال انجام است:

ارائه اموال مدیران منطقه آزاد قشم با هدف شفاف سازی

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: برای اولین بار در مناطق آزاد کشور، همه مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم اموال خود را اعلام میکنند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، نریمان توکلی جویباری از اعلام اموال و دارایی های مدیران سازمان منطقه آزاد قشم پیرو دستور مستقیم حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان خبر داد.

توکلی با اعلام اصل شفاف سازی در همه ادارات و سازمان ها مهمترین موضوع برای عملکرد صحیح و ارتباط صادقانه با مردم و ارباب رجوع است گفت: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر این اساس با ابلاغ رسمی بخشنامه برای اولین بار در مناطق آزاد از مدیران این مجموعه اعلام اموال و داراییشان را خواستار شد.

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از لبیک همه مدیران سازمان به این موضوع خبر داد و افزود:  بر این اساس همه مسئولین سازمانی در حال ارائه مبسوط و مکتوب اموال و دارایی خود هستند.

وی بر اهتمام و اتمام حجت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در اعلام اموال مدیران خبر داد و اظهار داشت: اعتماد مردم به مسئولین راهگشای آبادانی، پیشرفت، توسعه و سرافرازی یک سازمان است، جامعه ای موفق است که این اعتماد را جلب کند و منطقه آزاد قشم در این مسیر مسرانه پیشقدم جلب اعتماد مردم شده است.

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هدف از این اقدام را تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه تخلف و سوء استفاده از جایگاه مدیریتی برشمرد و گفت: مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم با همه توان در راه جلب اعتماد مردم با ارائه بهترین خدمات وعملکرد با احترام و خدمت رسانی به مردم و جزیره قشم تمام تلاش خود را خواهد کرد و در راه رسیدن به این مقصد کوتاهی هیچ مدیر  و مسئولی را قبول نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا