دسته‌بندی نشده

تکیه‌گاه عوضی!

پیام تبریک مدیرمسئول هفته نامه ساحل قشم، تقدیم به اعضاء هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان که قابل و لایق اتکا هستند.

مدتی می‌دیدم کاج‌های داخل باغچه محل کار کج شده و همینطور کج بالا می‌رود!

چندین بار گفته بودم که یک تکه چوب به عنوان تکیه‌گاه کنارشان بزنند تا صاف بالا رود. دوستان هم مرتب می‌گفتند: “حاج‌آقا تکیه‌گاه را زدیم، نمی‌دانیم چرا اینجور می‌شود؟”

امروز از نزدیک دیدم که مشکل اصلی خود تکیه‌گاه است! آن را که برداشتیم، درخت صاف شد!

تکیه‌گاه باید پشت محل کج شده نصب می‌شد تا درخت به آن تکیه دهد، نه جلوی آن! ضمن اینکه خود تکیه‌گاه هم کج شده بود! همین!

پی‌نوشت

نمی‌خواهم بگویم تکیه‌گاه هم تکیه‌گاه‌های قدیم!
ولی این روزها کمتر می‌شود روی کمک دیگران حساب کرد.

اگر سگ گله، گرگ شد؛ نمک گندید و رفیق، نارفیق از آب درآمد، همه چیز به هم می‌ریزد!

کم ندیده‌ایم تکیه‌گاه‌های عوضی را که در دوران خوشی به ظاهر پشت نهال بودند، ولی در زمان ناخوشی جلوی آن ایستاده تا نوکری‌شان را به اصحاب قدرت و ثروت اثبات کنند! از این آدم‌ها برحذر باشیم!

آدمیان همچو درختان محتاج به تکیه‌گاه اند و بعد از خدا، آدم‌های خوب و شجاعی هم یافت می شود که تکیه‌گاه دیگران باشند و بتوان روی کمک و حمایت آنان تا سر منزل مقصود حساب کرد.

امروز که اصحاب رسانه برای احیای صنف، بر تکیه گاه قرار دادن افرادی آزموده کمر بستند؛ شعفی ژرف و امیدی حقیقی وجودم را فراگرفت.

قاطعانه و با رعایت انصاف می توان گفت انتصاب جناب آقای عبدالعلی پوراشرف بعنوان نائب رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در واقع تکیه زدن نهال رسانه ی استان به تکیه گاهی امن است و با خود نوید از آینده ای روشن به همراه دارد.

اینجانب عادل عتیقی نژاد بعنوان عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان انتخاب سنجیده سرکارخانم فاطمه رکن الدینی به عنوان رییس هیات مدیره، جناب آقای عبدالعلی پوراشرف به عنوان نائب رییس، جناب آقای غلامعباس شمس الدینی به عنوان خزانه دار و سرکارخانم سید سکینه محبی به عنوان بازرس را به اصحاب رسانه و مردم شریف هرمزگان تبریک عرض می نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا