آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

۷۹۷ کلاس مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی «قشم» دایر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم از برگزاری 797 کلاس درس مجازی با مشارکت افزون بر 2 هزار دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، سراج‌الدین محبی‌اسفلی اظهار داشت: در راستای شکست زنجیره شیوع کووید-۱۹ و حراست از سلامت جامعه دانشگاهی ۷۹۷ کلاس درس این دانشگاه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به مشارکت ۸۰ درصدی اساتید و دانشجویان در کلاس‌های مجازی، افزود: افزون بر ۲ هزار دانشجو در بستر فضای مجازی در حال فراگیری دروس هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم تصریح کرد: مولفه‌های مورد نیاز برای دفاع مجازی از پایان‌نامه‌ها نیز در حال مهیاسازی است که پیش‌بینی می‌شود طی هفته جاری خاتمه یابد.

محبی با بیان اینکه به احتمال قوی برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری خواهد بود، ادامه داد: در راستای برنامه‌های ستاد ملی کرونا، کارکنان دانشگاه شیف‌بندی شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین تا کنون یک‌هزار ۵۰۰ عدد ماسک و دست‌کش بین کادر اداری دانشگاه توزیع و فضای فیزکی دانشگاه نیز روزانه ضدعفونی می‌شود.

مشارکت ۱۵۰ میلیون ریالی در رزمایش کمک مومنانه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم اظهار داشت: این دانشگاه تا کنون ۱۵۰ میلیون ریال در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهرستان قشم مشارکت داشته است.

محبی افزود: این مشارکت در قالب تهیه ۲۶۰ بسته کمک معیشتی شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، ماکارونی و سایر اقلام می‌باشد.

وی ادامه داد: در این بین ۱۶۰ بسته کمک معیشتی به قرارگاه مرکزی رزمایش، حدود ۳۰ بسته به اداره تبلیغات اسلامی و باقی آن نیز برای توزیع در اختیار بسیج دانشجویی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا