اقتصادی

کشف محموله 50 میلیاردی لوازم آرايشی بهداشتی قاچاق در قشم

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف محموله 23 هزار و 111 قلم انواع لوازم آرايشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش 50 ميليارد ریال دپو شده در يک انبار در شهرستان قشم خبر داد.

سردار “علی اکبر جاويدان” بيان داشت: ماموران انتظامی کلانتری 12 درگهان شهرستان قشم با انجام کار اطلاعاتی از فعاليت فردی در زمينه تهيه و عرضه لوازم آرايشی و بهداشتی خارجی قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی های انجام شده و رصد هوشمندانه صورت گرفته مشخص شد اقلام قاچاق از کشورهای حاشيه خليج فارس خريداری و در يکی از انبارهای شهر درگهان دپو و سپس به بازار عرضه می شوند.

اين مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران در اين رابطه ضمن شناسايی محل دپو کالاهای قاچاق با هماهنگی قضائی با تشکيل تيمی به محل اعزام ودر بازرسی از انبار مورد نظر 23 هزار و 111 قلم انواع لوازم آرايشی و بهداشتی خارجی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی که به صورت قاچاق وارد جزيره شده بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بيان اينکه ارزش اين محموله های قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه 50 ميليارد ريال ارزيابی شده است ، تصريح کرد: در اين رابطه يک متهم و صاحب اصلی کالا دستگير و با تشکيل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا