آخرین خبرهادسته‌بندی نشدهسیاسی

فرماندار قشم: سپاه در نابودی داعش نقش تمام کننده داشت

فرماندار قشم گفت: سپاه در نابودی گروه تروریستی داعش نقش موثر و تمام کننده‌ای ایفا کرد و موجب شد انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم ،فرماندار قشم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار گرانقدر حضرت امام خمینی ره، محصول اندیشه حکیمانه ایشان و برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی بوده است.

علیرضا نصری در آئین گرامیداشت سالروز تاسیس این نهاد انقلابی، افزود: عملکرد پر بار سپاه، این مجموعه را به عنوان یکی از دستاوردهای شاخص و اثرگذار انقلاب اسلامی در عرصه خدمت به محرومان، دفاع از تمامیت ارضی و کیان اسلامی معرفی کرده است.

نصری در ادامه به بیان گوشه ای از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: اشتیاق سپاه به خدمت در عرصه های مختلف و ایثارگری های نیروهای وفادار این مجموعه، آنان را در شمار پیشگامان اصلی مجاهدت و جانفشانی برای حفظ و گسترش انقلاب اسلامی قرار داده است.

او خاطرنشان کرد: اقدامات سپاه به مجاهدت های ایثارگرانه در دوران دفاع مقدس محدود نبوده و همکاری های کم نظیر در حوزه محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی اجتماعی بویژه موضوع استراتژیک مقابله با آسیب های اجتماعی و رفع شبهات دینی، فرهگی در بین نسل جوان و خانواده ها از دیگر اقدامات این مجموعه ارزشمند است.
رئیس شورای تامین شهرستان قشم در ادامه نقش موثر و تمام کننده سپاه در قطع ریشه شجره خبیثه داعش را به عنوان نمونه ای از عملکرد فرامرزی سپاه در تقویت امنیت ملی و گسترش اندیشه اسلام ناب در عرصه جهانی ذکر نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا