اجتماعی

موضوع تامین و توزیع آب از اولویت های دولت سیزدهم است / موضوع تامین زیرساخت های مناطق آزاد با جدیت پیگیری می شود

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: موضوع تامین آب و توزیع آن در دولت مردمی آیت الله رییسی یکی از اولویت های اصلی و دارای اهمیت ویژه است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حجت الله عبدالملکی در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی آبشیرین کن ساحلی قشم اظهار کرد: موضوع تامین زیرساخت ها در مناطق آزاد کشور به جدیت در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر 500 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در حوزه تامین، توزیع و انتقال آب در دولت سیزدهم در حال انجام است.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور تصریح کرد: موضوع تامین بودجه ها و سرانه های ملی برای ساکنان مناطق آزاد بویژه در جزیره قشم در حال پیگیری است و در لایحه اصلاحیه قانون مناطق آزاد نیز به دنبال ضمانت اجرایی برای انجام ماموریت توسط وزارتخانه ها هستیم.
عبدالملکی در پایان گفت: مدیریت و پیگیری شخص دکتر پیغامی در مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه های مختلف بویژه در زمینه تامین و توزیع آب در جزیره قشم، فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت این منطقه است.
بنابر این گزارش، طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است 60 اصله نهال تا زمان اتمام این پروژه کاشته شود و امروز نخستین نهال ها به صورت نمادین به دست مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم کاشته شد.
گفتنی است، در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه عملیات اجرایی این جاده، حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد صفری، معاون اقتصادی دبیرخانه، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا