اجتماعی

مردم نگران گاز مصرفی نباشند/سهمیه گاز فروردین 1403 جزیره بیش از 800 تُن است

مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم گفت: گاز مورد نیاز فروردین با مساعدت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قشم تامین شده و مردم جزیره و میهمانان و گردشگران به هیچ وجه نگران نباشند.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، غلامرضا احمدی با اعلام این که سهمیه گاز عادی قشم در هر یک از دو ماه اسفند و فروردین 585 تُن می‌باشد، اظهار داشت: با توجه به شلوغی قشم در ماه‌های پایانی سال، یک سهمیه مازاد 220 تُنی هم برای هر یک از این دو ماه با هدف پیشگیری از کمبود گاز تامین شده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم نباید نگران گاز و سیلندر مورد نیاز خود باشند، افزود: شرکت مشعل گاز در ایام تعطیلات نوروزی (بجز دو روز اول و 13 فروردین) همه روزه از ساعت 7 صبح تا 15 بعد ازظهر نسبت به تحویل سیلندر در محل شرکت فعال است.
به گفته مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم، تحویل گاز مورد نیاز مردم پس از ساعت 15 در خارج از محوطه شرکت تا ساعت 17 هم ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: 45 نمایندگی این شرکت هم در سطح جزیره قشم در ایام نوروز 1403 آماده تحویل سیلندر خانگی به عموم مصرف کنندگان می‌باشند و پر کردن کپسول‌های پیک نیکی هم تنها در محل شرکت مشعل گاز و در ساعت کار اداری انجام می‌شود.
احمدی در پایان اعلام کرد: خوشبختانه 180 تُن گاز اسفند ماه را هم برای پیشگیری از کمبود گاز در فروردین سال 1403، ذخیر کرده‌ایم و با این اقدامات هیچ نگرانی در زمینه گاز نخواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا