اجتماعی

روان‌سازی ترافیک شهر پرتردد درگهان

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از روان‌سازی ترافیک سنگین در شهر تجاری و پرتردد درگهان، خبر داد.

محمدرضا حقیقی در گفت وگو با پایگاه خبرقشم، با اعلام این‌ مطلب، اظهار داشت: به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بار ترافیک سنگین شهر درگهان با تلاش سرهنگ مولایی فرمانده پلیس راهور قشم و نیروهای پرتلاش راهور، رفع و روان‌سازی تردد در این شهر انجام شد.
وی ادامه داد: ممنوعیت پارک اتوبوس‌های حامل گردشگران در خیابان‌های شهر درگهان و هدایت آن‌ها به پارکینگ‌های موجود، نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک این شهر داشت.

به گفته مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم، نقش نیروهای بازرسی سازمان منطقه آزاد به همراه حضور پررنگ نیروهای راهور و تلاش آنان در زمینه راهنمایی رانندگان برای پارک خودروها در محل‌های مناسب هم کمک بزرگی به کاهش ترافیک این شهر داشته است.

وی اعلام کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در شهر درگهان و نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال، با افزایش نیروهای خدماتی موفق به ساماندهی زباله‌ها در سطح شهر و نظافت عمومی اطراف بازارهای درگهان شدیم که این اقدامات با رضایت عمومی همراه شده است.
به گفته حقیقی، به منظور بازرسی و نظارت بر پارکینگ‌های شهر درگهان و با هدف پیشگیری از افزایش نرخ فضای پارک خودروها با همکاری مدیران بازرسی و نظارت بر عملکرد و حراست سازمان منطقه آزاد به زودی نرخنامه پارکینگ ها تهیه و ابلاغ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا