آخرین خبرها

واکنش نفت فلات قاره به اظهارات رئیس شبکه بهداشت قشم/ حق اعاده حیثیت برای ما محفوظ است

شرکت نفت فلات قاره قشم با صدور جوابیه‌ای به اظهارات رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از فارس، شامگاه شنبه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در نشست ستاد کرونای این شهرستان اهانت و رفتار خارج از عرف شرکت نفت فلات قاره قشم با بازرسان و نمایندگان بهداشت ودرمان این جزیره قابل پذیرش نیست.

 وی افزود: این شرکت با توهین و تهدید، مستندات و برگه‌های تیمی که برای بررسی، انجام تست کرونا و غربالگری بهداشتی به آنان مراجعه داشتند را پاره کرده‌‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: چنین رفتارهای ناشایستی نسبت به کادر بهداشت را پیش از این نیز در شهرهای درگهان و طبل شاهد بوده‌ایم و قطعا موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم.

این اظهارات طی خبری تحت عنوان «گردن کشی نقتی ها برای کادر بهداشت و درمان قشم!» در خبرگزاری فارس انتشار یافت.

صبح امروز شرکت نفت فلات قاره قشم با صدور جوابیه‌ای که یک نسخه از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته به اظهارات رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم واکنش نشان داد.

متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

« به استحضار می رساند براساس مکاتبات انجام شده و درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، کادر درمانی روستای طبل، به منظور تست تمامی کارکنان(300نفر)، در دو نوبت و در تاریخ های 18 و 23 اسفند سال جاری در محل شرکت نفت فلات قاره ایران- منطقه قشم حضور یافته و اقدام به تست تعدادی از همکاران نمود. آنچه در این میان و در نوبت دوم اتفاق افتاد، اصرار یکی از همکاران_ که دارای بیماری تنفسی بوده و با تایید بهداشت و درمان صنعت نفت در لیست افراد پر خطر(HIGH RISK) قرار دارد _ جهت انجام تست بوده که با مخالفت یکی از اعضای کادر درمان روبرو شد و پس از مشاجره ای کوتاه، صرفاً برگه مشخصات خود را که در حال تکمیل آن  بود، پاره نمود و هیچگونه توهین، تهدید و یا بی حرمتی صورت نگرفت. در ادامه و با اطلاع رئیس منطقه از موضوع، از تیم اعزامی دلجویی به عمل آمد و همکار مورد نظر نیز مورد آزمایش قرار گرفت.

در پایان تاکید می نماید، تعمیم یک مشاجره لفظی ساده بین دو نفر به کلیه کارکنان و شخصیت حقوقی شرکت نفت فلات قاره ایران، برای آن خبرگزاری و هر مرجع دیگری،  بار حقوقی داشته و این شرکت حق اعاده حیثیت در خصوص افترائات مطرح شده، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی را  برای خود محفوظ می دارد.»

محمد جشنی؛ مسئول روابط عمومی منطقه عملیاتی قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا