آخرین خبرهااجتماعی

رقابت ۱۸۳ دانش آموز قشمی در آزمون استعدادهای درخشان

۱۸۳نفر دانش آموز قشمی روز جمعه ۲۷ تیر ماه، همزمان با سراسر کشور در آزمون مدارس استعداد های درخشان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان قشم گفت: ۱۱۰ نفر برای ورود به پایه هفتم در آزمون حضور پیدا می‌کنند که ۸۱ نفر از آنان را دانش آموزان دختر و ۲۹ نفر پسر تشکیل می‌دهند.

بهرام پور اشرف افزود: ۷۳ نفر  نیز برای ورود به پایه دهم در آزمون شرکت می‌یابند که ۲۴ نفر دختر و ۵۹ نفر پسر هستند.

وی ادامه داد:  تاریخ برگزاری آزمون ورودی دانش آموزان پایه هفتم ساعت ۹ صبح و پایه دهم ۱۴ عصر روز ۲۷ تیر ماه است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان قشم تصریح کرد: هم اینک امکان دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعدادهای درخشان از طریق سایت http://azmoon.medu.ir/portal/sampad.php فراهم شده است.

وی  افزود: دانش آموزان ورودی پایه هفتم نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان‌های استعدادهای  به نشانی http://hoosh.medu.ir کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند  نسبت به دریافت کارت وردو به جلسه آزمون خود اقدام کنند

پوراشرف ادامه داد: این آزمون با رعایت کامل مقررات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در سالن هنرستان سوپر پایپ واقع در میدان جهاد جنب بهشت زهرا در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار می‌شود.

۲۸ هزار و ۸۰۱ دانش‌آموز در مقطع‌های مختلف تحصیلی در شهرستان قشم به تحصیل مشغول هستند که ۵۵ درصد از آنان در شهر قشم و ۴۵ درصد در روستاها زیر پوشش آموزش‌های آموزش و پرورش قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا