دسته‌بندی نشده

بزرگترین دپوی دام‌های قاچاق در قشم کشف شد

ـ فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی محل دپوی غیرمجاز دام‌های قاچاق و کشف یک هزار و ۱۳۵ رأس احشام قاچاق در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم ، سردار حسین دهکی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مشترک با اداره اطلاعات جزیره قشم و عوامل انتظامی شهرستان از محل دپوی احشام غیر مجاز در منطقه رمچاه که از آن به عنوان مکانی امن برای نگهداری و خروج غیر قانونی دام از جزیره استفاده می‌شد، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل دپوی دام موفق شدند، یک هزار و 135 راس احشام قاچاق از نوع کهره را کشف کنند.

سردار دهکی در ادامه تصریح کرد: احشام به صورت غیر مجاز دپو و به منظور خروج غیر قانونی از کشور توسط شناورها از محل دپو بارگیری و به کشورهای حاشیه خلیج فارس حمل می‌شدند که از این طریق مقدمات خروج غیر مجاز دام ها به خارج کشور فراهم می شد اما با هوشیاری مرزداران استان و همکاری اداره اطلاعات و عوامل انتظامی شهرستان قشم ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به توقیف هفت دستگاه کامیون حمل احشام قاچاق خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا