اقتصادی

گسترش همکاری بانک سینا و منطقه آزاد قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با اعضای هیات مدیره بانک سینا با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی موجود در جزیره، از برنامه ریزی جهت ارائه خدمات توسط این بانک در راستای تسریع و تسهیل فعالیت سرمایه گذاران حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، حمیدرضا مؤمنی در این جلسه که با حضور محمدباقر سعادت عضو هیات مدیره این سازمان برگزار شد، تهیه و تدوین دستورالعمل و چارچوب‌هایی جهت ارائه اعتبارات به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جزیره را دارای اهمیت دانست.

در این جلسه همچنین حاضرین با اشاره به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های اقتصادی منطقه آزاد قشم بویژه در حوزه نفت و انرژی، صنعت پتروشیمی و شیلات، از لزوم بررسی و مطالعه دقیق جهت تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و همچنین طرح‌های اقتصادی در حال اجرا تاکید کردند.

تهیه و معرفی بسته‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی در منطقه آزاد قشم که برای سرمایه گذاران دارای جذابیت هستند، موضوع دیگری بود که در جلسه میان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و اعضای هیات مدیره بانک سینا در مورد آن صحبت شد.

براساس این گزارش، اعضای هیات مدیره بانک سینا نیز در این جلسه با اشاره به همکاری خود این بانک با سایر مناطق آزاد، درباره توسعه فعالیت‌ها و خدمات و همچنین اعطای تسهیلات در منطقه آزاد قشم ابراز امیدواری کردند.

ایشان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی این مجموعه راستای ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از واحدهای تولید در قالب اعطای تسهیلات و همچنین سرمایه گذاری و حضور در پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم نامه‌های چندجانبه و کنسرسیوم‌های اقتصادی برای حضور جدی‌تر در منطقه آزاد قشم اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است، در این جلسه حمیدرضا مؤمنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدباقر سعادت عضو هیات مدیره و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان و با حضور حمداله جمالی معاون اعتبارات و امور بین الملل بانک سینا، مجید هادی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، علیرضا برآور مدیر منطقه جنوب شرق کشور، محبی منش مدیرکل استان هرمزگان و فتاحی رییس شعبه این بانک در منطقه آزاد قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا