اخبار بانوان

پیام نور قشم در رتبه دوم جشنواره ملی محیط زیست قرار گرفت

سیده حدیث موسوی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از کسبه رتبه دوم مسابقات پایان نامه‌های حوزه آموزش محیط زیست کشور توسط «جمیله زارع‌پیرحاجی» نماینده دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم خبر داد.

وی افزود: ایجاد بستری مناسب برای طرح ایده‌های خلاقانه دانشجویان، آشنایان صاحب صنایع و دستگاه‌های مرتبط با این ایده‌ها با استفاده از توانمندی‌های فارغ‌ التحصیلان از جمله اهداف کرسی یونسکو در آموزش محیط‌زیست دانشگاه پیام ‌نور است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور قشم تصریح کرد: نماینده پیام نور قشم در مسابقات ارائه سه ‌دقیقه‌ای تبیین دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دکتری دومین جشنواره و چهامین همایش ملی آموزش محیط زیست به صورت بر خط در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد رتبه دوم را کسب کرد.

موسوی ادامه داد: یکی از اهداف این مسابقه، تشویق و کمک به رشد مهارت‌های ارتباطی علمی و زبانی دانشجویان است که شرکت کنندگان باید دستاوردهای پژوهشی خود را به صورت فشرده در سه دقیقه برای مخاطبان غیرمتخصص و ناآشنا بیان کنند.

وی اضافه کرد: این برنامه نخستین بار در سال ۲۰۰۸ از سوی دانشگاه کوئیزلند تدوین و برگزار شد و با توجه به استقبالی که از آن صورت گرفت، در سال ۲۰۱۳ در فهرست برنامه‌های یونیورسیتاس۲۱ نیز قرار گرفت و دانشگاه‌هایی از سراسر دنیا در اجرای آن به مشارکت پرداختند. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور قشم خاطرنشان کرد: می‌توان گفت امروزه دانشگاه پیام نور متولی و پرچمدار آموزش محیط زیست یونسکو در ایران است و کسب این رتبه توسط کارکنان پیام نور قشم بسیار حائز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا