گردشگری

لغو مجوز و پلمب متخلفان گردشگری قشم

به گزارش پایگاه خبرقشم به نقل از فارس، مرتضی شیخ‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: صنعت گردشگری قشم در سایه احترام به پروتکل‌های ستاد ملی کرونا و رعایت موازین بهداشتی فعال خواهد بود.

وی افزود: کلیه تاسیسات گردشگری مستقر در جزیره قشم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و یا مازاد بر ظرفیت خود پذیرش داشته باشند تا پایان فروردین ماه لغو مجوز و با هماهنگی ستاد کرونا پلمب خواهند شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم تصریح کرد: انتظار است هموطنانی که قشم را به عنوان مقصد خود برگزیده‌اند با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا، به حقوق مردم جزیره قشم به عنوان میزبان احترام بگذارند.

شیخ‌زاده ادامه داد: تیم‌های بازرسی در حوزه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همانند همیشه و سخت‌تر از گذشته و به صورت منظم به نظارت از مراکز اقامتی، خدماتی و تفریحی مشغول‌اند و این دستور صادر شده است تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف و تخطی از پروتکل‌های تصویب شده در ستاد ملی کرونای کشور، بدون در نظر گرفتن حجم متقاضیان، مراکز متخلف پلمب و تا پایان فروردین ۱۴۰۰ اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی گفت: طبق هماهنگی انجام شده با ستاد کرونا و مقام قضایی شهرستان قشم با گردشگرانی که در قالب گروه‌های بزرگ و فاقد امکانات لازم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در جزیره قشم و اماکن گردشگری تردد می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم تاکید کرد: سلامت ساکنان جزیره و میهمانان قشم نخستین اولویت است و صمیمانه از گردشگران درخواست داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطره خوبی هم برای خود و هم برای میزبانان برجای بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا