آخرین خبرهاورزشی سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

دومین دوره آموزشی کوهپیمایی همگانی در قشم برگزار می شود

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین وبینار آموزشی کوهپیمایی همگانی در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از برنا، جلیل حقگویان با اشاره این مطلب که فراگیری کروناویروس نباید باعث توقف فعالیت های شغلی و بدنی در جامعه شود، عنوان داشت: باتوجه به توقف فعالیت های آموزشی و ورزشی، هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم بانی برگزاری دوره های آموزشی رسمی فدراسیون مربوطه در کشور شد که نخستین دوره آن ۲۶ تیرماه به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد.
وی ادامه داد: در ادامه برنامه های این هیأت برای پرورش نیروهای متخصص بومی، دومین دوره آموزشی کوهپیمایی همگانی چهارم دی ماه در قشم برگزار می شود.
به گفته حقگویان، سرفصل های آموزشی این دوره شامل؛ تعاریف پایه، اصول دسترسی به مناطق کوهستانی، لوازم وتجهیزات کوهپیمایی، اصول گام برداری و انواع شیب، تغذیه، معرفی کوه ها و جاذبه های طبیعی جزیره قشم، خطرات کوهستان، هواشناسی و جهت یابی در روز و شب می باشد.
سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره، مدرک معتبر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور را دریافت می کنند.
گفتنی است، تاریخ برگزاری وبینار آموزشی کوهپیمایی همگانی منطقه آزاد قشم، چهارم دی ماه بوده و علاقمندان فرصت دارند تا تاریخ یکم دی ماه برای ثبت نام به شماره واتس اپی 09175500090 پیام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا