اجتماعیدسته‌بندی نشده

امام جمعه قشم: قاچاق محصول طمع‌کاری است نه بیکاری

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم ظهر امروز در خطبه نماز جمعه ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و روز دختر گفت: باید فاطمه معصومه را علاوه بر شناساندن به جامعه به صورت یک الگوی ممتاز برای دختران معرفی کنیم.

وی افزود: امروزه حفظ جوانی جمعیت یکی از ابزارهای قدرت است و سیاست استکبار جمعیت‌زدایی از جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی در ادامه اظهار کرد: امروزه دشمن دارد روی ذهن دختران و مادران جامعه کار می‌کند.

امام جمعه قشم عنوان کرد: دشمن قصد دارد از زنان و مادران ایرانی انتقام بگیرد زیرا در زمان انقلاب این مادران و زنان فرزندانی را تربیت کردند که جلوی این شیاطین ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اهمیت مراقبت از حیا و عفت جامعه اظهار کرد: در مشکلات اقتصادی و این جنگ ترکیبی همین جوانان انقلابی مقاومت خواهندکرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی در ادامه گفت: در حوزه نظامی به ارتش مقتدر تبریک می‌گوییم و درحالی که ناو ایرانی دنیا را دور می‌زند آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی اضافه کرد: آنجایی که انقلاب به خون دادن و ایستادگی نیاز دارد همین جوانان انقلابی پیشقدم می‌شوند.

امام جمعه شهرستان قشم ضمن تبریک به نیروهای فراجا، نیروی دریایی و زمینی گفت: شهدایی که این روزها در راه مبارزه با مواد مخدر جان خود را از دست دادند با حضور محکم خود از قاچاق جلوگیری کردند.

وی افزود: بارها گفته‌ایم که قاچاق محصول طمع‌کاری است نه بیکاری.

حجت‌الاسلام حاجبی در پایان با بیان اینکه اهل سنت قاچاق را حرام اعلام کنند، گفت: قاچاق باید حرام اعلام شود چرا می‌ترسند که این موضوع را حرام اعلام کنند؟ چرا بعضی‌ها جرات ندارند نسبت به قاچاقچیانی که حرفه‌ای هستند اعلام نظر کنند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا