سلامت

برنامه‌ریزی برای افزایش ایمنی شهرهای جزیره قشم

سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با همراهی شهرداری‌ها و دهیاری‌های جزیره باید برای مدیریت بحران و افزایش ایمنی سطح جزیره قشم باید برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مجید فرهادی در جلسه هماهنگی ایمنی و پدافند غیرعامل با حضور شهرداران جزیره قشم، اظهار کرد: در زمان بحران و در حوزه مدیریت بحران، وجود فرماندهی واحد با ساز و کار مشخص از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: متاسفانه در سال‌های گذشته توجه کمی به موضوع ایمنی و مدیریت بحران صورت گرفته و نواقصی در جزیره قشم وجود دارد که برای جبران آنها باید برای ایمن‌سازی سازه‌های تجاری و تاسیسات اقامتی و گردشگری در جزیره تلاش کرد.
سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برای مدیریت بحران و افزایش ایمنی جزیره، فرهنگ‌سازی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای جامعه محلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گفته فرهادی؛ با همراهی شهرداران و دهیاری‌های سطح جزیره می‌توان برای مدیریت بحران و جلوگیری از حوادث احتمالی برنامه‌ریزی کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و پیش‌بینی افزایش گردشگران جزیره قشم، جهت ارائه خدمات مناسب با حفظ مسائل ایمنی برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.
براساس این گزارش، محمد پورعلی، سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه از برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت ایمن‌سازی و تسهیل شرایط برای هدایت آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در سطح شهرهای جزیره خبر داد.
گفتنی است در این جلسه شهرداران شهرهای جزیره قشم نیز به بیان نظرات و مسائل پیش رو در حوزه ایمنی پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا