ورزشی رئیس هیئت ووشو هرمزگان تاکید کرد:

کار جهادی، پوشیدن لباس جهادی نیست/ تکلیف سالن سام و زال را مشخص کنید

رئیس هیئت ووشو هرمزگان با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در جزیره قشم گفت: با توسعه زیرساخت های ورزشی می توان قشم را به مرکز برگزاری اردوها و مسابقات تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی کشور تبدیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر قشم، علیرضا برهمن در نشست خبری به مناسبت برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و المپیک آسیایی با تاکید بر بیانیه گام دوم رهبری و حضور مسئولان در میدان و کار جهادی اظهار کرد: کار جهادی، پوشیدن لباس جهادی نیست بلکه حضور در میدان و پیش برد کار و اهداف توسعه ای با دست های خالی است.
وی با بیان علل انتخاب جزیره قشم برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و المپیک آسیایی رشته ووشو افزود: در حال حاضر رویداد بزرگی در جزیره قشم در حال رقم خوردن است و باید همه برای هر چه با شکوه تر و بهتر برگزار شدن این رویداد عظیم به صورت جهادی حرکت کرده و کمک کنیم.
رئیس هیئت ووشو هرمزگان برگزاری مسابقات و رویدادهای بزرگ ورزشی در قشم را یکی از راهکارهای مهم جذب گردشگر و توسعه و رونق قشم برشمرد و افزود: در پسا کرونا می توان با برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی کشور در قشم گردشگران بسیاری را جذب کرد.
وی با بیان اینکه قشم در حوزه زیرساخت های ورزشی دارای کاستی ها و ضعف هایی است که می توان با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و دیگر بخش ها این مشکلات را رفع کرد افزود: با علاقه ای که مردم به مسابقات جام جهانی، آسیایی و شادی آن ها از پیروزی تیم ها و ورزشکاران به این واقعیت پی می بریم که ورزش و توسعه زیرساخت های ورزشی برای مردم به اندازه دیگر نیازهای ضروری زندگی اهمیت دارد.
برهمن تصریح کرد: زیرساخت های ورزش باید در قشم توسعه پیدا کند و ما می توانیم با برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی در قشم این جزیره را به هاب مسابقات ورزشی به ویژه در بخش ساحلی با استفاده از ظرفیت بی نظیر ساحل قشم تبدیل کنیم.
وی با اشاره به اهمیت حضور تیم ملی ووشو و دیگر تیم های ملی ورزشی کشورمان در مسابقات المپیک آسیایی تاکید کرد: به دلیل اینکه فرصت حضور تعداد بیشتری از تیم ها و ورزشکاران ما در این دوره از مسابقات وجود دارد و همچنین با توجه به اینکه تعداد کشورهای نامدار حاضر دراین مسابقات نسبت به المپیک جهانی کمتر است امکان کسب مدال برای ورزشکاران ما بالاتر خواهد بود شرکت در این مسابقات برای ما اهمیت بسیاری دارد ضمن اینکه این مسابقات نیز به اندازه المپیک جهانی از اهمیت رسانه ای برخوردار است.
رئیس هیئت ووشوهرمزگان با اظهار گلایه از همراهی و همکاری مسئولان در برگزاری مسابقات انتخابی ملی و المپیک آسیایی ووشو افزود: انتظار می رفت مسئولان و مدیران قشم همراهی بیشتری با برگزار کنندگان این دوره از مسابقات داشته باشند اما هنوز هم ما منتظر دریافت امضاء نامه های دعوت مسئولان کشوری به این مسابقات از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هستیم.
وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد کار پیش رفته است تاکید کرد: با تلاش دوستان در هیئت ووشو قشم حدود 70 درصد کار پیش رفته است و برای انجام مابقی کارها نیاز است تا دوستان با کاری جهادی و میدانی در ادامه مسیر یاریگر ما باشند.
برهمن با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات در قشم، نشان دادن امنیت و اقتدار ایران به کشورهایی است که در فکر تصاحب آبراهه های جمهوری اسلامی ایران هستند خاطر نشان کرد: امیدواریم همانگونه که تیم جدید در دولت و دبیرخانه در زمان انتخابات به دنبال ورزشکاران بودند امروز هم حامی ورزشکاران و توسعه زیرساخت های ورزشی در جای جای ایران اسلامی به ویژه جزایر کشور باشند تا چشم طمع دشمنان از این جزایر برای همیشه دور شود.
مسابقات انتخابی تیم ملی و المپیک ووشو آقایان از 6 تا 13 آذر ماه جاری در جزیره زیبای قشم برگزار می شود.

عادل عتیقی نژاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا