اجتماعی

تاکید مدیران شهر قشم بر ساماندهی فوری دستفروشان

شهردار قشم و مدیر خدمات شهری و روستایی منطقه آزاد قشم بر ساماندهی فوری دستفروشان سطح شهر تا پایان آبان و برخورد با متخلفان از ابتدای آذر خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، شریف شریفی نژاد مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در راس هیاتی متشکل از مدیران زیرمجموعه با دکتر میرداد میردادی شهردار قشم دیدار و گفتگو کرد.
طی این نشست تعاملی طرفین بر لزوم ساماندهی فوری دستفروشان سطح شهر بویژه در محدوده میدان شهید امیری دوماری و میدان پاسداران تاکید کردند.

مقرر شد همزمان با آماده سازی مکان بساط دستفروشی در محدوده بازار ماهی فروشان شهر قشم، تهیه بانک اطلاعاتی از دستفروشان، اطلاع رسانی و توجیه آنان جهت انتقال به محدوده قانونی تعیین شده انجام شود.
همچنین از ابتدای آذرماه تیم های مشترک شهرداری و منطقه آزاد قشم با هرگونه دستفروشی در سطح شهر بجز مکان تعیین شده قاطعانه برخورد کنند.
دکتر میرداد میردادی شهردار قشم تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان از الزامات شهری است که ثمربخشی اقدامات این حوزه نیازمند تعامل و انسجام شهرداری و مدیریت امور شهری و روستایی منطقه آزاد قشم است.
وی افزود: رمز موفقیت در خدمت به شهر و شهروندان، اقدام مشترک، تعامل و هم‌افزایی است و تجربه دوره اخیر نشان داده درکنار هم قرارگیری منطقه آزاد و شهرداری توان هر دو طرف را مضاعف و سطح خدمات را ارتقا می دهد.
شهردار قشم همچنین تشکیل گشت یکپارچه پلیس ساختمان با عضویت شهرداری و منطقه آزاد را خواستار شد و گفت: انسجام در این حوزه مسیر تخلفات و فرصت طلبی را مسدود خواهد کرد.
میردادی از آمادگی کامل این شهرداری در راستای سامان‌بخشی به وضعیت سگ‌های ولگرد در چارچوب قانون با مشارکت منطقه آزاد، سمن‌ها و حامیان حیوانات خبر داد و تصریح کرد: معیار قانون است و همه باید برای رفع مشکل شهر و شهروندان به قانون تمکین کنیم.
شریف شریفی نژاد مدیر خدمات شهری و روستایی منطقه آزاد قشم نیز گفت: انتظار است همکاری ها در نیمه دوم سال که فصل گردشگرپذیری جزیره محسوب می شود بیش از پیش تقویت شود.
وی افزود: منطقه آزاد قشم شهرداری و شورای شهر قشم را متعلق به تمام شهر قشم می داند لذا بستر بهره مندی شهروندان بافت جدید از خدمات شهرداری نیز در دستورکار است.
مدیر خدمات شهری و روستایی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با مدیریت قوی شهرداری، چهره قشم امروز با دیروز متفاوت است و همه بر پیشرفت قشم اذعان دارند.
شریفی نژاد خاطرنشان کرد: نگاه تعاملی حاکم بر دو مجموعه سبب شکل گیری ارتباطی کارآمد بین شهرداری و منطقه آزاد برای شهر شده است و آماده واگذاری مدیریت برخی از پارک های بافت جدید به شهرداری قشم و نیز ایجاد بستر احداث پارک های جدید شهرداری هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا