گردشگری مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه قشم؛

ظرفیت شناورهای تفریحی قشم به 320 نفر رسید

مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه قشم از اضافه شدن سه شناور تفریحی جدید با هدف افزایش ظرفیت خدمات رسانی به گردشگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی گل امینی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با اضافه شدن این شناورها تعداد شناورهای تفریحی فعال در جزیره قشم به چهار عدد افزایش یافته و در مجموع به 320 نفر خدمات ارائه می کنند.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت اسکله های تفریحی در نقاط ساحلی گردشگرپذیر جزیره قشم دارای اهمیت بالایی است و اسکله بهمن به عنوان مبدا فعالیت این شناورهای تفریحی پیش بینی شده است.
مدیرعامل شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه قشم افزود: توانایی عملیاتی و علمی همراه با برنامه و طرح مدون برای تولید و استفاده از شناورها می تواند موجب ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد و جذب گردشگر شود.
گفتنی است، گشت و گذار با کشتی های تفریحی بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس همواره یکی از تفریحات بسیار جذاب و زیر شاخه گردشگری دریایی بوده که در سفر به قشم مورد توجه گردشگران قرار گرفته که در عرصه توسعه اقتصادی دریامحور قابل توجه است.
براساس این گزارش راه اندازی اسکله ها،  ترمینال ها  و پایانه های مسافری و گردشگری دریایی از موارد مهمی است که در برنامه توسعه ای بنادر سازمان منطقه آزاد قشم قرار گزفته است که براساس سند توسعه ای گردشگری دریایی و اقتصاد دریامحور،  اجرایی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا