دسته‌بندی نشده

تقدیر از فعالان رسانه ای قشم در بزرگداشتی متفاوت/ رونمایی از سایت انجمن روزنامه نگاران هرمزگان به همت فعال رسانه ای قشم

فعالان رسانه ای و هنری جزیره قشم، در همایش بزرگداشت مقام خبرنگار که به همت انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان برگزار شد، خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، طی مراسمی خبرنگار محور در مرکز استان دو تَن از اصحاب رسانه و هنر شهرستان قشم از سوی انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان تجلیل شدند.
صادق کارگر از هفته نامه و پایگاه خبری ساحل قشم بخاطر سیاست گزاری و راه اندازی سایت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان نخستین فردی بود که از قشم که مورد تجلیل قرار گرفت.
پس از آن، عکاسان اشک شوق پدر در به بار نشستن سال‌ها تلاش را به ثبت رساندند و صابر(آرامباش) دیگر جوان قشمی که اجرای موسیقی نشست را عهده دار بود با صادق هم‌قطار شد و اجرای زیبایش حضار را به وجد آورد.
فاطمه رکن الدینی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با ساحل قشم، فراهم نمودن و تسهیل عضویت در انجمن، هرگونه اطلاع رسانی از فعالیت های آموزشی انجمن، مباحث تفریحی و گردشگری، اطلاعیه ها و رویدادهای مهم را ازجمله اهداف راه اندازی سایت انجمن برشمرد.

وی این سایت را منبعی جامع برای اطلاع رسانی  دانست و بیان کرد: در آینده ای نزدیک امکان ثبت نام تمام اعضاء، آلبوم های صوتی و تصویری نشست ها و امکاناتی نظیر اپلیکیشن اندروید و آیفون به پورتال افزوده خواهد شد.
در پایان، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با تقدیر از حضور پرشور نمایندگان جزیره قشم خاطرنشان کرد: استعداد جوانان قشمی در حوزه های گوناگون از جمله در بخش رسانه ای بسیار قوی است و این انجمن با بهره گیری حداکثری، نقش خود را در شکوفاسازی استعدادها ایفا خواهد کرد.
لازم بذکر است از قشم آقایان محمد آرامباش، صادق کارگر و عادل عتیقی‌ نژاد و خانم معصومه مشار اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان می‌باشند.

عبدالعلی پوراشرف نایب رییس این تشکل نیز با بیان اینکه این انجمن استانی آماده تعامل و همکاری با سایر صنوف و سازمانهاست بیان کرد: حدود ۱۰۰ نفر از اعضای تشکلهای صنفی روزنامه نگاران در این مراسم تقدیر شدند و این مهم برای نخستین بار در فضایی متفاوت اتفاق افتاد که رضایت همه حاضرین را در بر داشت.
وی این اتفاق میمون را حاصل همدلی و درایت همکاران عنوان کرد و افزود: توجه انجمن روزنامه نگاران به خبرنگاران سراسر استان است و محدودیتی برای عضویت آنان وجود ندارد.
گفتنی است جشن روز خبرنگار انجمن های صنفی روزنامه نگاران بدون گلایه مندی و با رضایت کامل اعضا به پایان رسید.

عبدالعلی پوراشرف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا