آخرین خبرهااجتماعی امام جمعه قشم:

گسترش نمادهای دینی را از راهکارهای تربیت اسلامی است

امام جمعه شهرستان قشم گسترش نمادهای دینی را از راهکارهای تربیت اسلامی برشمرد و گفت:  در برگزاری برنامه‌های ملی-مذهبی باید مسائل تربیتی نسل جوان به صورت ویژه مدنظر باشد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارَم روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی برنامه‌های دهه آخر ماه صفر و راهپیمایی ۱۳آبان، اظهار داشت: به تعبیر امام راحل(ره)، دو ماه محرم و صفر حافظ اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به مناسبت‌های دهه آخر ماه صفر، افزود: مراسمات پیش رو بویژه تجمع عظیم اربعین حسینی فرصت مطلوبی است که باید از آن برای تقویت آموزه‌های دینی در جامعه استفاده شود.

امام جمعه شهرستان قشم شیعه و اهل سنت را محبان اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: در تعظیم شعائر الهی باید مسائل تربیتی و دینی نسل جوان به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم گسترش نمادهای دینی را از راهکارهای تربیت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: پرداختن به نمادها، در قشر کودک و نوجوان ایجاد سوال می کند که پس از آن باید آنان را در مسیر تحقیق قرار داد تا دلبستگی به معارف اسلامی حاصل شود.

تارم با تاکید بر اقامه نماز در اول وقت شرعی اضافه کرد: در هر شرایطی می بایست برای اقامه نماز -که از مهمترین پیام‌های قیام حضرت سیدالشهدا(ع) است،- برنامه‌ها را متوقف کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم نیز با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسمات ملی-مذهبی، اظهار داشت: انتظار است مسئولین ادارات در برگزاری نشست‌ها، به اوقات شرعی توجه بیشتری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا