ایران

کسب رتبه نخست استانی دانش آموزان قشم در مسابقات “پرسش مهر ریاست جمهوری”

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم از کسب 26 رتبه برتر استانی توسط دانش آموزان و فرهنگیان جزیره قشم در نوزدهمین مسابقه "پرسش مهر ریاست جمهوری" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، بهرام پوراشرف با اعلام این خبر اظهار کرد: پرسش و پرسشگری یکی از مهم ترین شیوه های نوین در فرآیند یادگیری و یادسپاری است به همین دلیل از سال ۷۶ پرسش مهر ریاست جمهوری به عنوان یک رخداد مهم فرهنگی پایه گذاری شد تا روحیه پرسشگری در جامعه و به ویژه آینده سازان کشور، نهادینه شود.

 وی ادامه داد: در نوزدهمین جشنواره فرهنگی پرسش مهر ریاست جمهوری ، ۱۳ دانش آموز متوسطه اول، پنج دانش آموز متوسطه دوم و هشت تَن از فرهنگیان قشم به مقام برتر در سطح استان دست یافتند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم از کسب ۱۱ رتبه نخست در رشته های تجسمی، ادبی و فیلم کوتاه خبر داد و افزود: آوا شادمانی در رشته طراحی پوستر و صبا فریدونی در رشته شعر از مدرسه دخترانه متوسطه اول هیات امنایی فرهنگ، به رتبه نخست استانی دست یافتند.
به گفته پوراشرف، دانش آموزان پسر دارای رتبه برتر استانی از مدرسه متوسطه اول سرای اندیشه، فرهود صادقی گویان در رشته طراحی پوستر، سعید خوشرو در رشته وب نوشت، محمد جواد شیبانی در رشته طراحی، آراد دین پرست در رشته فیلم کوتاه و آرین زید آبادی در رشته سخنوری بودند.
وی عنوان کرد: آیدین شیخ مظفری نیز از مدرسه متوسطه اول کمال الملک در رشته شکسته نستعلیق به مقام برتر استانی رسید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به اسامی فرهنگیان دارای رتبه نخست استانی گفت: رامین اکبری حاجیلو از مدرسه متوسطه اول شهید مطهری در رشته داستان نویسی، صمد عجم از مدرسه سلمان فارسی در رشته شعر و منوچهر صادق پور نیز در رشته ثلث از مدرسه سرای اندیشه به مقام نخست استانی دست یافتند.
وی اذعان داشت: کسب هشت رتبه دوم و هفت رتبه سوم استانی نیز افتخار دیگری برای جزیره قشم است.
پور اشرف در توضیح بیشتر عنوان کرد: پرسش مهر ریاست جمهوری بهترین بستر برای نهادینه کردن اخلاق در نسل آینده است. حضور ریاست جمهوری در فضای آموزش و پرورش و ایجاد تفکر خلاق با یک پرسش و انتقال آن به جامعه، این مساله را به فرهنگی فراگیر تبدیل کرده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم در پایان از همکاری مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس و خانواده های دانش آموزان قدردانی کرد و کسب مقام نخست استانی را به دانش آموزان و جامعه فرهنگی قشم تبریک گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا