اقتصادی

تجلیل از دو شرکت برتر سرمایه‌گذار و صادرکننده حوزه دریاپایه قشم در نمایشگاه اکسپو 2024

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم گفت: دو شرکت برتر حوزه دریاپایه فعال در منطقه آزاد قشم از سوی حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو 2024 تهران، تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، یاسر سلیمانی با بیان این مطلب، اظهار داشت: شرکت ماهی هوور صلخ به مدیریت فاطمه صحرایی به عنوان صادرکننده برتر و شرکت آرکا فیدار قشم به مدیریت جواد احمدی به عنوان سرمایه‌گذار برتر که هر دو براساس تاکید مقام معظم رهبری در صنایع دریاپایه قشم فعالیت دارند، با اهدای لوح توسط مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تقدیر و تجلیل شدند.
وی ادامه داد: شرکت ماهی هوور سال گذشته موفق شد نزدیک به یک میلیون دلار محصولات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کند و شرکت آرکا فیدار قشم هم با فعالیت در حوزه صنایع دریاپایه با ساخت انواع شناورها، در زمره سرمایه گذاران برتر منطقه آزاد قشم محسوب می‌شود.


به گفته مدیرعامل ونایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم، تجلیل از این دو شرکت با حضور محمد منصور عظیم‌زاده اردبیلی عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد.

شایان ذکر است؛ سازمان منطقه آزاد قشم با داشتن یک غرفه در نمایشگاه بین‌الملل اکسپو 2024 تهران که از 8 تا 12 اردیبهشت ماه دایر است، یکصد بسته سرمایه گذاری خود را در عرصه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و شیلات، صنعت، معدن و گردشگری را به سرمایه گذاران علاقه مند به فعالیت در این جزیره مستعد معرفی می‌نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا