ورزشی

شناورسازی قشم هر هفته به صدرنشینی نزدیکتر می‌شود

در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شناورسازی قشم به پیروزی دست یافت و تیم های فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس به حریفان خود باختند.

 به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شناورسازی قشم در خانه به یک پیروزی شیرین و حیاتی دست یافت ولی دو نماینده دیگر هرمزگان دو شکست در کارنامه ها آن ها به ثبت رسید.

از گروه دوم این مسابقات تیم شناورسازی قشم در دیداری خانگی با تک گل عارف تراز  تیم آکادمی کیا را شکست داد تا همچنان در بالای جدول رده بندی جز مدعیان صعود به لیگ یک باقی بماند.  از همین گروه تیم‌  فولاد هرمزگان در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو بر صفر مغلوب بعثت کرمانشاه شد.

 تیم شهرداری بندرعباس دیگر نماینده استان در گروه نخست نیز در ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس با نتیجه دو بر یک برابر نیروی زمینی تهران شکست خورد. تا پایان هفته بیست و سوم در جدول رده‌بندی گروه اول تیم نیروی زمینی تهران با ۴۶ امتیاز صدرنشین است. بهمن تهران با ۴۵ امتیاز دوم ، شهرداری ماهشهر با ۴۲ امتیاز سوم ، سپید رود رشت با ۳۵ امتیاز چهارم ،  چوکا تالش و شهدای بابلسر با ۳۲ امتیاز پنجم و ششم ،  پاس همدان با ۲۹ امتیاز هفتم، تهران یاسا با ۲۷ امتیاز هشتم ،فولاد ب خوزستان  با ۲۶ امتیاز نهم، شهدای رزکان و شهرداری بندرعباس و آینده سازان اردبیل با ۲۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دهم،  یازدهم و دوازدهم ، شهرداری بم با ۱۹ امتیاز سیزدهم و شهدای ساری با ۱۵ امتیاز جایگاه چهاردهم را به خودش اختصاص داده است.

در گروه دوم تیم  کویر مقوا تهران با ۵۰ امتیاز صدرنشین است. 

شهرداری نوشهر با ۴۷  امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است.

 شناور سازی قشم با ۴۵ امتیاز در  رده سوم باقی ماند. 

بعثت کرمانشاه با ۴۳ امتیاز چهارم، نیکا پارس چالوس با ۴۱  امتیاز پنجم،  فولاد هرمزگان،  آریان همدان و اسپاد تهران با ۳۱  امتیاز و به دلیل تفاضل گل ششم تا هشتم، پترو پالایش شازند با ۲۹ امتیاز نهم، شهید قندی یزد با ۲۸ امتیاز دهم، نود ارومیه با ۲۷ امتیاز دهم ، آکادمی کیا با ۲۳ امتیاز دوازدهم، ستارگان سرخ آسیا با ۱۲ امتیاز سیزدهم و شاهین تابان بوشهر با ۲ امتیاز در مکان چهاردم قرار گرفته است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا