ایران

سهم ما از عیدی های مومنی

ابتدای سال 97 پر بود از عیدی های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم برای جزیره، ساکنان و گردشگران نوروزی اش، ما (بانوان) هم به عنوان بخش بزرگی از اجتماع قشم از این توجه بی نصیب نماندیم.

ابتدای سال ۹۷ پر بود از عیدی های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم برای جزیره، ساکنان و گردشگران نوروزی اش، ما (بانوان) هم به عنوان بخش بزرگی از اجتماع قشم از این توجه بی نصیب نماندیم.
افتتاح ستون “ب مثل بانو” به نمایندگی از همه بانوان جزیره و با هدف پر کردن جای خالی یک مجله تخصصی برای بانوان، مورد استقبال حمیدرضا مومنی قرار گرفت.
وی با ابراز تمایل برای بسط و گسترش این ستون و قول مساعد مبنی بر همکاری در همه حوزه های مربوط به بانوان، نشان داد نه تنها توسعه قشم در وجوه صنعتی، گردشگری و ایجاد اشتغال و تولید مورد نظر سازمان منطقه آزاد قشم است، بلکه توجه به پایه های زندگی اجتماعی و کانون خانواده که ریشه در بانوان جامعه دارد، از موارد مهم مورد نظر ایشان است.
خبر خوش به بانوان جزیره و کل کشور
در آخرین ساعات پایانی سال ۹۶ خبر افتتاح پلاژ بانوان در سال جدید، بهترین عیدی برای بانوان جزیره و کل کشور بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جمع خبرنگاران گفت: بانوان حق دارند از فضایی امن با رفاه کامل برای استفاده از مواهب طبیعی برخودار باشند. بانوان تامین کننده آرامش و آسایش خانواده هستند، رفاه بانوان، نشاط و آرامش خانواده و بالطبع جامعه را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به تلاش هایی که در خصوص احداث پلاژ ویژه تفریحات دریایی برای بانوان شده، افزود: در ساحل نزدیک روستای ریگو پلاژی در دست احداث است که ویژه استفاده بانوان خواهد بود. این پلاژ با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اواخر خرداد ماه ۹۷ به روی بانوان کشور گشوده خواهد شد.
حمیدرضا مومنی با اشاره به این مطلب که سرمایه گذار و تیم همراه این مجموعه را نیز بانوان تشکیل می دهند، ابراز امیدواری کرد که این پلاژ یکی از زیباترین و منحصربفرد ترین مجموعه های تفریحی-دریایی برای بانوان، در کل کشور باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ضمن بیان آمادگی پلاژ بانوان برای افتتاح در خرداد ماه، از دو فضای ساحلی دیگر در جزیره قشم برای اختصاص به این مقوله خبر داد و تاکید کرد که در صورت استقبال بانوان و وجود تقاضا، ساحل روستای نقاشه و ساحل روستای مسن گزینه های بعدی برای راه اندازی چنین مجموعه هایی می باشد.

 

معصومه مشار/ساحل قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا