سیاسی

شمار داوطلبان شورا در ۴ شهر قشم به ۷۴ نفر رسید

فرماندار شهرستان قشم گفت: با تکمیل مدارک مورد نیاز ثبت نام پس از پایان مهلت قانونی، شمار داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی در چهار شهر شهرستان قشم به ۷۴ نفر رسید که سهم بانوان از این تعداد ۱۰ نفر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، علیرضا نصری با بیان اینکه با افزایش ساعت ثبت‌نام از داوطلبان علاقمند حضور در انتخابات شورای شهر در قشم آمار داوطلبان به 74 نفر رسید، اظهار داشت: بیشترین تعداد داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به ترتیب مربوط به شهر قشم با 38 نفر ثبت نامی، سوزا 14، طبل 12 نفر و درگهان با 10 نفر است.

وی اضافه کرد: از مجموع 10 نفر بانوی ثبت‌نام کننده، هفت نفر به شهر قشم، دو نفر شهر طبل و یک نفر به شهر سوزا مربوط می‌شود.

نصری یادآور شد: ثبت نام 18 نفر از داوطلبان از طریق غیر حضوری، 10 نفر به وسیله دسکتاپ در شهر قشم، هشت نفر شهر طبل، یک نفر شهر سوزا و یک نفر درگهان از طریق دفتر پیشخوان و بقیه به صورت حضوری، انجام شده است.

به گفته فرماندار قشم کسانی که موفق نشده بودن ثبت نام غیر حضوری خود را به‌صورت کامل تکمیل کنند طبق پیامک ارسالی به آنان تا ساعت 14 روز چهارشنبه مهلت تکمیل ثبت نام داشتند که دو نفر از  شهر سوزا با تکمیل ثبت نام به جمع داوطلبان اضافه شدند و لیست 72 نفره ثبت نامی‌ها به 74 نفر افزایش یافت.

بر اساس این خبر، در میان داوطلبان از نظر سنی به ترتیب بالا و پایین‌ترین آمار متعلق به  یک نفر با 70 و دو نفر زیر 30 سال گزارش شده و 36 تا 45 سال با سی و شش نفر متقاضی و سپس 30 تا 35 نفر با پانزده نفر متقاضی بیشترین آمار سنی داوطلبان را به خود اختصاص داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا