آخرین خبرهااجتماعی در دومین روز از هفته عفاف و حجاب؛

جزیره طعم هنر بانوانش را چشید!

همزمان با دومین روز از هفته عفاف و حجاب، ۱۵ بانوی هنرمند قشمی با تهیه غذا و دسرهای محلی در جشنواره غذایی مسجد امام حسین(ع) هنر خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، جزیره زیبای قشم در دومین روز از هفته عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگی تبلیغی خواهران مسجد امام حسین(ع) شهر قشم بار دیگر طعم هنر بانوان هنرمندش را در طبقه فوقانی این مسجد مزمزه کرد.

فاطمه علی نسب مسئول این کانون در گفتگو با پایگاه خبری ساحل قشم، ترویج غذاهای سنتی به عنوان یک جاذبه گردشگری، هدایت استعدادهای آشپزی جزیره به سوی بازار کار، ایجاد نشاط اجتماعی، گسترش ارتباط خانواده‌ها با مسجد و نیز تقویت اعتماد به نفس بانوان جوان شهرستان را از جمله اهداف برپایی این جشنواره عنوان کرد.

وی در تشریح محتوای جشنواره گفت: غرفه های غذا و دسرهای محلی، آجیل، خشکبار، داروهای گیاهی، ترشیجات خانگی، عفاف و حجاب و نیز کارگاه های آموزشی و تبادل تجربه محتوای این جشنواره را تشکیل می دهد.

علی نسب با اشاره به بازدید حدود ۳۰۰ نفر از قشموندان و مسافرین از جشنواره غذایی مسجد امام حسین(ع)، تصریح کرد: بواسطه نقش بی بدیلی که بانوان هنرمند، صنایع دستی و مشاغل خانگی جزیره می تواند در رونق بخشی به صنعت گردشگری قشم ایفا نماید، مسئولین مربوطه باید چنین اقداماتی را به طور جدی مورد حمایت های مالی و فکری خود قرار دهند.

وی افزود: ضمن تقدیر از پشتیبانی های صورت گرفته انتظار است با توجه به تبلیغی بودن این کانون،  حمایت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از فعالیت های کانون فرهنگی تبلیغی بانوان مسجد امام حسین(ع) نیز گسترش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا