آخرین خبرهااقتصادیایران

بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر در جزیره قشم

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سیاست سازمان منطقه آزاد قشم، تثبت تعداد شاغلین جزیره و ایجاد مشاغل جدید است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، سلیمان رنجبری در مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر که روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد ضمن تبریک به کارگران زحمتکش جزیره اظهار کرد: در سال گذشته در ۳۲ طرح اشتغالزایی ۳۵۰ شغل جدید  ایجاد و ۱۹۲ شغل تثبیت شد.

وی از همه کارگران که برای رونق تولید و گردش چرخ اقتصادی جزیره تلاش می کنند، تقدیر کرد و افزود: در چهار سال گذشته به همت حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مراسم روز جهانی کار و کارگر با برنامه های مفرح و شاد و تجلیل از کارگران زحمتکش به خوبی برگزار شده است.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از همکاری مجموعه فرمانداری در برگزاری جلسات تصویب طرح های اشتغالزایی تشکر کرد و ادامه داد: همسویی همه ارگان ها به افزایش نیروی مشغول به کار و چرخش اقتصاد جزیره می انجامد.

شایان ذکر است، در مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر که روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ توسط سازمان منطقه آزاد قشم در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، از زحمات ۸۵ کارگر جزیره، ۱۰ دونده برتر مسابقه دو و میدانی گرامیداشت رو ملی خلیج فارس و از خدمات شایسته سلیمان رنجبری، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم و رضا مشایخی رییس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قشم با اهدای هدایا و لوح تقدیر، تجلیل شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا