آخرین خبرهااجتماعی فرمانده پایگاه بسیج امام رضا(ع):

اقتصاد و فرهنگ در راس اولویت‌ها قرار دارند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قشم با بیان این مطلب گفت: بسیجیان، فارغ از منطقِ امکانات، ظرفیت و بودجه‌ در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می کنند و حاکمیت این فرهنگ بر جامعه موثرترین راهکار برای تحقق شعار سال است.

رسول دادی نسب روز پنجشنبه در گفتگو با پایگاه خبری ساحل قشم اظهار داشت: تقویت بنیه اقتصادی قشر مستضعف محله سجادیه بعنوان حوزه استحفاظی این پایگاه با نهادینه سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی و نیز تلاش در راستای اعتلای فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت‌های این پایگاه می‌باشد.

دادی نسب با بیان اینکه حمایت از کار، کالا و سرمایه بومی است که استقلال و اقتدار اقتصادى را به ارمغان می آورد تصریح کرد: فرد فرد بسیجیان این پایگاه چشم به اشاره فرماندهی معظم کل قوا دوخته و همچون سالیان گذشته فارغ از منطقِ امکانات و بودجه‌های مصوب برای تحقق شعار سال نقش آفرینی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت فرهنگ بسیجی بر جامعه موثرترین راهکار تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است و گسترش این فرهنگ در حوزه حمایت از نیروی کار بومی و تولیدات داخلی، جهش اقتصادی رو به پیشرفت و مطلوبی را رقم می زند.

فرمانده پایگاه امام رضا(ع) قشم با اشاره به قرارگیری این پایگاه در طرح تحول محلات ابراز داشت: ایجاد مکانی مستقل برای استقرار پایگاه، موجب فراهم آمدن بستری مناسب جهت انجام کار تشکیلاتی منسجم‌تر و تسیهل کننده اجرای طرح تحول محله برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

دادی نسب افزود: به همت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، سازمان منطقه آزاد و شهرداری شهر قشم دغدغه چندین ساله بسیجیان محله سجادیه با گشایش این پایگاه همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا علیهم السلام به ثمر نشست.

وی تاکید کرد: برخورداری پایگاه های بسیج از مکانی مستقل از مساجد نه تنها موجب فاصله گیری بسیجیان از مسجد نمی شود بلکه تقویت‌گر حضور نسل جوان و جذب بیش از پیش افراد به مساجد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا