گردشگری

تمام مبادی دریایی قشم فعال است

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از فعال بودن تمام بنادر مسافری و اسکله‌های گردشگری و حمل خودرو این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، علی اشتری با اعلام این مطلب اظهار داشت: با اتمام شرایط نامساعد جوی و برقرار شدن آرامش بر حوزه خلیج فارس که به تعطلیلی بنادر مسافری و شماری از اسکله‌های گردشگری جزیره جهانی قشم منجر شده بود، هم اینک تمامی مبادی حمل و نقل دریایی این جزیره جهانی فعال است.

وی ادامه داد: بنادر شهید ذاکری شهر قشم و شهید حقانی بندرعباس در حوزه تقل و انتقال مسافران با ۴۰ فروند شناور مدرن با ظرفیت ۴۰۰۰ صندلی به همراه اسکله‌های پل و لافت با ۳۵ فروند لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو بر روی دریا) آماده ارائه خدمات می‌باشند.

وی یادآور شد: اسکله‌های هنگام، شیب دراز و کندالو در کنار اسکله‌های بخش حرا شامل سهیلی، گوران، گورزین، دهخدا، طبل و شهر لافت هم در حوزه گردشگری دریایی، به مسافران جزیره خدمات می‌دهند.

جزیره جهانی قشم در جنوب ایران در طول سال به ویژه تعطیلات پایان سال و تعطیلات نوروزی با حضور انبوه میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی شور و حال وصف‌ناپذیری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا