آخرین خبرها

انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا زارعی به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان در آیین تودیع و معارفه گفت: رسانه جزو یکی از نهادهای اجتماعی است که با طیف زیادی از مخاطبان سروکار دارد و کارکرد آن در هویت بخشی به جامعه موثر است.

وی ادامه داد: استراتژی شخص بنده در رسانه درخصوص مطرح شدن به عنوان نفر اول و پیشانی مجموعه نبوده و ترجیح می دهم مدیران و بدنه کارشناسی که تلاش های زیادی برای پیشبرد اهداف سازمانی انجام می دهند، بازروایی دستاوردها را انجام دهند.

پیغامی با تشکر از زحمات مدیر پیشین روابط عمومی سازمان، تصریح کرد: منطقه آزاد در بعد رسانه ای مثبت عمل کرده است و با تغییرات صورت گرفته چالش های موجود نیز برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: قطعا جابجایی پست های مدیریتی منجر به ورود ایده های جدید و نوآوری به سیستم خواهد شد که در کنار استفاده از تجربه نیروهای قدیمی بهره وری در سازمان را افزایش خواهد داد.

مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در بخش دیگری از این جلسه ضمن ابراز تشکر از حسن نیت و اعتماد مدیرعامل سازمان، گفت: امروز روابط عمومی تسهیل کننده ارتباط موثر مردم و ذینفعان با سازمان ها و دستگاه های مختلف می باشد و در این مسیر باید از ابزارهای نوآورانه و جدید استفاده کند.

علیرضا زارعی ادامه داد: افکار عمومی به شدت در خصوص پدیده ها و رویدادهای اجتماعی و فرهنگی حساس و خردمندانه عمل می کند و روابط عمومی ها و رسانه ها باید نقش موثری در بازتاب این پدیده ها داشته باشند.

وی افزود: بهترین اتفاق در حوزه رسانه استفاده از کار گروهی و تشریک مساعی است و تلاش می کنیم با تعریف برنامه ها و رویکردهای جدید و استفاده از ظرفیت تمام رسانه ها و ابزارهای نوین، روابط عمومی را به ایینه ای برای انعکاس تصویری صحیح از سازمان نزد افکار عمومی در سطح محلی و ملی تبدیل کنیم و در این مسیر از تجربه تمام اهل قلم، نخبگان و متخصصان بهره خواهیم برد.

در پایان این جلسه حسین مرادی مدیر سابق روابط عمومی از زحمات همکاران روابط عمومی در طول سال های گذشته تشکر کرد و نیروی انسانی را سرمایه ارزشمند سازمان برشمرد.

بنابراین گزارش، علیرضا زارعی از اهالی با سابقه و مجرب رسانه و هنر در استان هرمزگان به حساب می آید که خدمت به عنوان مدیریت فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، مدیریت روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس، مدیرعاملی انجمن سینماگران هرمزگان، تهیه کنندگی، کارگردانی، مجری و بازیگری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مدیریت کانون بسیج رسانه ناحیه بندرعباس و فعالیت های گسترده ای در حوزه فضای هنری و رسانه ای استان هرمزگان و سطح کشور را در کارنامه خود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا