سلامت

راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی در بیمارستان خلیج فارس قشم

رئیس بیمارستان خلیج فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف ارائه خدمات درمانی بیشتر به مردم جزیره، درمانگاه‌های تخصصی در این بیمارستان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حسین شمس اظهار داشت: این درمانگاه‌ها شامل زنان، زایمان و نازایی، اطفال، چشم، داخلی، گوارش، غدد، ریه و آندوسکوپی است.
وی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک بخش‌های بستری زنانه و مردانه (داخلی و جراحی) و اتاق عمل آی سی یو نیز به بهره برداری می‌رسد، افزود: همچنین از این پس، متخصصان دندان پزشکی، فیزیوتراپی و سونوگرافی نیز در بیمارستان حضور خواهند داشت.
رئیس بیمارستان خلیج فارس تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف ارایه خدمات درمانی بیشتر به مردم جزیره، درمانگاه‌های تخصصی در این بیمارستان راه‌اندازی شد.
دکتر شمس با اشاره به دو شیفته شدن بخش دیالیز در بیمارستان خلیج فارس، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پزشک عمومی به صورت شبانه‌روزی در بیمارستان حضور دارد و خدمات بخش‌های تزریقات و سرم تراپی، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی نیز ۲۴ ساعته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا