آخرین خبرها

استاندار هرمزگان: راهور به پلاک گذاری ۱۰۰۰ کامیونت در قشم کمک کند

استاندار هرمزگان به مشکل پلاک گذاری کامیونت‌های وارداتی قشم اشاره کرد و گفت: حدود هزار دستگاه کامیونت‌ بلاتکلیف جزیره قشم وجود دارد که مشکلات مرتبط با منطقه آزاد و سازمان ملی استاندارد آنها حل شده و در حوزه راهور هم درخواست داریم نسبت به رفع موانع موجود اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از خبرگزاری فارس ، ظهر امروز یکشنبه 28 آبان جلسه شورای راهبری تصادفات استان به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور فراجا و سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سایر اعضا در سالن جلسات استانداری برگزار شد. 

استاندار هرمزگان در این جلسه با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار اظهار داشت: در دولت سیزدهم به دنبال بهبود وضعیت جاده‌های استان و شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز هستیم. 

وی افزود: در حال حاضر برای 54 نقطه حادثه خیز استان بالغ بر 500 میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌ایم تا با اصلاح این نقاط، ایمنی تردد در مسیرهای مواصلاتی استان افزایش یابد. 

مهدی دوستی گفت: محور گچین و محور بندرلنگه به پارسیان جزو اولویت‌های اساسی ما برای بهبود وضعیت هستند اما ارتقا وضعیت فعلی این مسیرهای مهم و پر حادثه نیازمند اعتبارات زیادی است که تلاش داریم از محل مولد سازی ظرفیت‌های موجود این اعتبار را تامین کنیم. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بارنامه صوری عامل مهمی در قاچاق سوخت و در نتیجه جولان بیشتر خودروهای سوخت‌بر در سطح جاده‌های استان و ناایمن شدن مسیرهای مواصلاتی می‌شود تصریح کرد: باید سامانه بارنامه برخط ایجاد شود تا بتوان با این معضل مقابله کرد. 

استاندار هرمزگان اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات ما در بندر شهید رجایی است در این بندر به 800 راننده پایه یکم نیاز است اما متاسفانه امکان جذب این تعداد راننده وجود ندارد درخواست داریم برای تامین نیروی انسانی مجوز جذب رانندگان با گواهینامه ویژه پایه دوم نیز در محدوده بندر شهید رجایی صادر شود. 

وی در پایان به مشکل پلاک گذاری کامیونت‌های وارداتی قشم اشاره کرد و گفت: حدود هزار دستگاه کامیونت‌ بلاتکلیف جزیره قشم وجود دارد که مشکلات مرتبط با منطقه آزاد و سازمان ملی استاندارد آنها حل شده و در حوزه راهور هم درخواست داریم نسبت به رفع موانع موجود اقدام شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا