سیاسی

فرآیندهای برگزاری انتخابات در قشم با صحت و دقت در حال انجام است

فرماندار شهرستان قشم گفت: تمامی فرآیندهای انتخاباتی در شهرستان قشم با دقت از مردادماه امسال هم گام با سراسر کشور در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری خبر قشم در نشست مشترک شورای اداری و ستاد هماهنگی ایام الله دهه فجر شهرستان اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی بسیار مغتنم برای تبیین خدمات دولت و دستاوردهای نظام است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت نقش محوری مردم در بزرگداشت ایام الله دهه فجر، افزود: تمامی دستگاه ها باید حمایت لازم را برای بروز ابتکارات مردمی و شکل گیری رقابت های سالم محله محور در عرصه بزرگداشت این ایام داشته باشند.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: ۳۹ روز تا زمان انتخابات باقی است و باید روزشمار این ایام مد نظر قرار گیرد.

محمدحسینی ادامه داد: تمامی فرآیندهای انتخاباتی در شهرستان قشم با دقت از مردادماه امسال هم گام با سراسر کشور در حال انجام است.

وی اضافه کرد: مطابق با ماده ۱۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی سازمان‌ها، ادارات، نهاد‌های قانونی و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت، شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی موظفند همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان قشم گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخ سختی به اقدامات دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

محمدحسینی بیان کرد: تفاهم و تعامل موجود میان مجموعه دستگاه‌های اجرایی و سازمان منطقه آزاد در دولت سیزدهم مثال زدنی است و این مهم سبب شده خدمات رضایت بخشی برای مردم رقم خورد.

وی گفت: یکپارچگی ارکان مختلف دولت و تقویت آن می تواند رضایت مردمی و سربلندی نظام اسلامی را با گسترش بیش از پیش کارآمدی رقم زند.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: شان دولتمردان جمهوری اسلامی ایران تنها خدمت به مردم و گره‌گشایی از امورات آنان است.

گفتنی است، طی این نشست «وحید جابری» به عنوان دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام «مصطفی تلخابی» به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم معارفه شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا