سلامت

بازدید فرماندار قشم از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم/ رنگ کرونایی قشم قرمز شد

در پی گسترش مجدد بیماری و تغییر رنگ بندی شهرستان به قرمز، فرماندار قشم در بیمارستان پیامبر اعظم( ص) حاضر و با کادر درمان و پرستاران بیمارستان گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، محمد محمدحسینی ضمن قدردانی از خدمات کادر بیمارستانی به ویژه کارکنان بخش کرونا، گفت: پس از مبتلایان و اطرافیان، نخستین کسانی که شدت یافتن وضعیت کرونا آنان را در معرض خطر قرار می دهد کادر درمان و پرستاری هستند.
رییس ستاد مدیریت کرونا شهرستان بر رعایت شیوه نامه ها، دریافت دز تکمیلی واکسن و استفاده از ماسک توسط همه مردم، تاکید کرد.

فرماندار شهرستان قشم یادآور شد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات غیر ضروری و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را همه باید مورد توجه قرار دهند.

محمد حسینی با بیان این مطلب که دسترسی آسان به مواد ضدعفونی کننده، ماسک و عملکرد بسیار خوب و جهادی دولت در تامین واکسن برای همه، شرایط را به نفع مردم تغییر داده، خواستار شکل گیری کارزار عمومی برای کنترل کرونا و جلوگیری از همه گیری بیماری شد.


بازدید از بیمارستان با همراهی محمد جهین، وحید جابری و یاسر مرادی بخشداران بخش های مرکزی، حرا و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا