اقتصادی

2091 مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید 2 هزار و 91 فقره مجوز فعالیت اقتصادی از ابتدای سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سید مسعود آل عبایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 590 مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، خدماتی و تجاری برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد مجوزهای صادر شده، 105 مورد مربوط به بخش صنعتی، 265 مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و 220 فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.
مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این مدت 1501 فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف در این منطقه تمدید شده است، افزود: از این تعداد 229 فقره مجوز در حوزه صنعت، 646 مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و 626 فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی است.
آل عبایی تصریح کرد: همچنین تعداد مجوزهای سرمایه گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از 34 و 18 درصد رشد نشان می دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف گذاری صورت گرفته به دنبال حذف روندهای ادارای اضافی، تسهیل و کوتاه سازی فرآیندهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم در آینده نزدیک هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا