سلامت

ارایه خدمات درمانی رایگان به ساکنان مناطق روستایی غرب جزیره قشم

مدیرعامل موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله سیستانی در تهران از برپایی اردوی جهادی ۲ روزه ارایه خدمات تخصصی درمانی و توزیع داروی رایگان به ساکنان مناطق روستایی غرب جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمدتقی اختیاری اظهار داشت: این تیم پزشکی تخصصی به منظور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق محروم غرب این جزیره اعزام شدند.

وی ادامه داد: این تیم پزشکی متشکل از ۱۵ نفر پزشک متخصص است که در دبیرستان استاد شهریار روستای سریگ، بخش حرا جزیره قشم مستقر شده و به مردم مناطق محروم این خطه خدمات درمانی رایگان ارایه می دهند.

مدیرعامل موسسه خیریه راه ایمان توضیح داد: در این کار جهادی و عام المنفعه درمانگران حاضر اعم از تخصصی و عمومی خدمات متنوع پزشکی در حوزه های پوست، اطفال، مامایی، زنان، چشم، قلب، ارتوپدی و عفونی به مردم ارایه می دهند.

اختیاری با بیان اینکه همچنین درمان، ویزیت و تجویز دارو رایگان است اضافه کرد: در کنار این خدمات پزشکی رایگان، خدمات سونوگرافی، اکو قلب، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مامایی، فیزیوتراپی و روانشناسی نیز انجام می شود.

وی گفت: طبق برنامه ریزی ها، مقرر شده در اجرای این طرح بیش از سه هزار نفر از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شوند.

مدیرعامل موسسه خیریه راه ایمان اعلام کرد: بیماران روستاهای باسعیدو، دوستکو، کانی، مرادی، گوری، درکو، دولاب، کُنار سیاه، تُم گس، عایشه آباد، سریگ، چاهو شرقی و چاهو غربی منطقه منتهی الیه غربی این جزیره از این خدمات بهره مند خواهند شد.

موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله سیستانی در تهران با هدف رفع محرومیت در سه حوزه عمرانی، فرهنگی و رفاهی به نیازمندان خدمت رسانی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا