آخرین خبرهااجتماعی

مراجعه ۱۸ هزار و ۱۴۱ بیمار به درمانگاه تامین اجتماعی قشم

رییس درمانگاه امام رضا (ع) تامین اجتماعی قشم گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۱۸ هزار و ۱۴۱ بیمار در این درمانگاه ویزیت شدند که از این تعداد ۲۶۰ ویزیت توسط پزشک متخصص انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، آرزو بابایی افزود: در این مدت ۵۷۰ ویزیت مامایی، ۵۴۰ ویزیت دندانپزشکی و ۱۶ هزار و ۷۷۱  ویزیت پزشک عمومی ثبت شد.

وی از حضور ۲ پزشک عمومی و متخصص اطفال در درمانگاه تامین اجتماعی قشم خبرداد و تصریح کرد: متخصص زنان و زایمان از ابتدای آبان ماه، به پزشکان این درمانگاه اضافه می‌شود.

رییس درمانگاه امام رضا(ع) تامین اجتماعی قشم اظهار کرد: واحد دندانپزشکی این مرکز به دلیل شیوع ویروس کرونا، فقط معاینه را انجام می‌دهد که با تجهیز این واحد تا پایان آبان ماه، همه خدمات قابل ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرکز  همچنین واحدهای مامایی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و پانسمان، همه روزه بجز روزهای تعطیل در ساعات اداری، خدمات ارایه می‌کنند.

بابایی در پایان افزود: تمامی خدمات برای افراد زیر پوشش تامین اجتماعی رایگان و به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به دفترچه انجام می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا