عمرانی

اجرای پروژه‌های عمرانی روستاهای قشم سرعت می‌گیرد/ پیمانکاران بومی در اولویت

با حضور استاندار هرمزگان و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تفاهم نامه همکاری میان این دو مجموعه با هدف مشارکت در تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی روستاهای سطح جزیره قشم امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: فعالیت‌های مربوط به بسته اول پروژه‌های عمرانی مربوط به روستاهای جزیره قشم، آغاز می‌شود.
وی ادامه ادامه داد: هدف از امضای این تفاهم نامه مشارکت در احداث، توسعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی روستاهای واقع در جزیره قشم در زمینه شبکه معابر، اماکن خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فضای سبز و زیرساخت‌های روستایی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: امیدوار هستیم با اجرای هرچه بهتر این تفاهم‌نامه، اقدامات خوبی جهت خدمت‌رسانی به ساکنان جزیره قشم در دولت مردمی سیزدهم اجرایی شود.
وی در پایان اولویت اجرای پروژه ها را با پیمانکاران بومی دانست و اعلام کرد: از تمام پیمانکاران بومی که توانمندی اجرای پروژه های عمرانی را دارند، تقاضا داریم اعلام آمادگی نمایند.
مهدی دوستی، استاندار هرمزگان نیز اظهار کرد: مهمترین هدفی که در دولت مردمی آیت الله رییسی در حال تلاش برای آن هستیم، کمک به حل مشکلات مردم است.
وی اضافه کرد: منطقه آزاد قشم در دولت سیزدهم اقدامات مهمی را برای خدمت‌رسانی به مردم آغاز کرده که نتایج آن به زودی مشخص می‌شود.
استاندار هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: امضای این تفاهم‌نامه بسترساز اقدامات خوب عمرانی در روستاهای سطح قشم خواهد بود و به خدمت‌رسانی به ساکنان این جزیره کمک می‌کند.
براساس این گزارش، مطابق تفاهم نامه قرار است، عناوین پروژه‌های عمرانی با اولویت تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام روستاها پس از اعلام دهیاران تعیین شود که مهمترین آنها احداث و تکمیل پارک و فضای سبز، زمین بازی کودکان، فرهنگسرا، سالن چندمنظوره، پیاده رو، شبکه دفع آب های سطحی می باشد.
لازم به ذکر است، لیست تفکیک شده پروژه ها جهت اطلاع عموم شهروندان به زودی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا